تاریخچه برند نیوبالانس

تاریخچه برند نیوبالانس را بطور کلی در این مطلب از سایت کفش سوگند شرح می‌دهیم. برند نیوبالانس فعالیت خود را از سایت 1906 آغاز کرد و امروزه هم یکی از شناخته شده ترین برندها در زمینه تولید کفش‌های ورزشی است. این برند در سال 1990 به رشد و پیشرفت خود ادامه داد و انواع کتانی با طراحی جذاب و با کیفیت بالا طراحی و تولید کرد. در ادامه مطلب برخی از از مدل های تولید شده این برند را معرفی می‌کنیم.

کفش مدل 1500

کفش مدل 1500 یکی از مدل های شناخته شده آن زمان بود. این مدل از کفش از گروه پوشاک مردانه مورد پسند بیل کلینتون رئیس جمهور آمریکا قرار گرفته و از آن برای دویدن استفاده می کرد. امروزه نیز همه مدل های 1500 برند نیوبالانس تولید می شوند.

تاریخچه برند نیوبالانس کفش مدل 991

برند نیوبالانس در زمینه تولید کفش و پوشاک ورزشی از ابتدای فعالیت خود تا به امروز عملکرد موفقی داشته است. این برند در سال 2001 نیوبالانس اسنیکر 991 را به بازار عرضه کرد. استیو جابز در آن زمان به این مدل علاقه داشت و از آن استفاده می‌کرد. 

تاریخچه لوگو برند نیوبالانس

تاریخچه نیوبالانس مربوط به بیش از 100 سال قبل است. لوگوی آن در سال 1906 طراحی شد و علامت اختصاری آن به شکل N.B است. ویلیام جی رایلی مهاجر ایرلندی که در بوستون کشور آمریکا اقامت داشت مؤسس برند نیوبالانس شد.

رایلی در ابتدا کفی‌های حرفه‌ای مناسب کفش تولید می‌کرد که تحت عنوان برند نیوبالانس بود. این کفی‌ها گودی کف پا را به خوبی پر کرده و باعث ایجاد حس راحتی بیشتر در زمان فعالیت می شد. پس از آن رایلی بیشتر در زمینه تولید محصولات ورزشی مثل کتانی مردانه فعالیت ‌کرد.

این برند تا سال 1941 به فعالیت خود ادامه داده و محصولات ورزشی خود را گسترش داد. کفش‌های مخصوص ورزش‌هایی این شرکت را خرید و آن را تبدیل به برند جهانی کرد. در تاریخچه برند نیوبالانس، این نقطه مهمترین نطقه عطف بود. دیویس روی ایده تولید محصولات متنوع و با کیفیت بالا و با طراحی متنوع تمرکز داشت.

تاریخچه برند نیوبالانس

اولین کتانی نیوبالانس

اولین کتانی نیوبالانس در سال 1976 توسط مدیریت جدید و در مدل ۳۲۰ طراحی و تولید شد. علامت N برای اولین ‌بار توسط شرکت کفش نیو بالانس  روی محصولات قرار گرفت. قبل ‌از ثبت حرف N، برند نیوبالانس برای تولید هر یک از مدل‌های کفش خود ثبت اعدا را بکار می‌برد. بطورکلی کتانی‌‌های مدل ۳۲۰ نیوبالانس به‌ عنوان بهترین کفش در مجله Runners World انتخاب شد.

پیشرفت برند نیوبالانس

کمپانی به مرور زمان تولیدات خود را افزایش داد و در سال ۱۹۷۶ مجموعه‌ای از پوشاک خود را به بازار عرضه کرد. جنس این نوع از لباس‌ ها از مش و نایلون بود، بعضی از لباس ‌های این برند با کمک تکنولوژی GORE-TEX تولید شده بوند.

هر یک از محصولات نیوبالانس ویژگی‌ های خاصی داشتند. برخی از آن‌ها کتانی نمادین به اسم ۴۲۰ بود که در سال ۱۹۸۲ طراحی و تولید شد.  رویه این کفش ‌ها از چرم جیر و نایلون تولید شده و برای تولید لایه میانی آن فوم بکار می‌رفت. 

این نوع کتانی های ورزشی در رنگ و طرح‌ های متنوعی تولید شده و در اختیار مردم قرار می گرفت. از طرفی هم اولین کارخانه کفش نیوبالانس در همین سال در انگلستان احداث شد.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد