صندل آدیداس

صندل آدیداس از با کیفیت ترین صندل های فروشگاه آنلاین کفش سوگند است. بهترین انواع صندل آدیداس فروشگاه کفش سوگند با قیمتی مقرون بصرفه ارائه می‌شود. صندل های آدیداس در طرح و رنگ های متنوع ارائه می‌شوند. برای خرید انواع  پوشاک و صندل از جمله دمپایی آدیداس با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کفش سوگند و پرداخت آنلاین درب منزل تحویل می‌گیرید.

صندل آدیداس اورجینال

به منظور خرید انواع صندل دخترانه و پسرانه با کیفیت به اندازه محصول مورد نظرتان دقت کنید. توجه داشته باشید که سایز دمپایی مورد نظرتان خیلی تنگ و یا خیلی گشاد نباشد. خرید صندل با سایزی متفاوت از سایز پای خودتان احتمالا سبب ایجاد زخم در  نواحی مختلفی از پاها شود.

جنس  صندل هم نقش مهمی در راحتی و دوام آن داشته و از ویژگی های مهم آن است. رویه صندل از جنس های مختلفی مثل چرم طبیعی و مصنوعی، جیر، پارچه و حتی پلاستیک است. زیره انواع صندل ها هم از جنس‌های مختلفی از جمله پلاستیک یا چرمی است.

صندل های چرم شیک برای موقعیت‌های مهم مناسب هستند. پاشنه استاندارد مدل‌های مختلف، مخصوصا صندل‌های طبی کمتر از ۴ سانتی متر است. اگر ارتفاع پاشنه صندل به ویژه صندل‌های طبی بیشتر از این مقدار باشد، فشار زیادی در زمان راه رفتن به نواحی کمر، زانو و ران‌ها وارد می‌شود. کفی و زیره صندل باید قوس کف پا را پوشش داده و پشتیبانی لازم را به عمل آورد. حمایت کافی  کفی و زیره از پا سبب راحتی پاها می‌شود.

صندل آدیداس

صندل ادیداس زنانه

کاربرد دمپایی آدیداس زنانه برای استفاده روی سرامیک و مکان‌های لیز است که تجربه بسیار راحت و مطمئنی را برای افراد به ارمغان می‌آورد. انعطاف پذیری بالا و قابلیت شستشوی آسان از مشخصات برتر این مدل دمپایی های ادیداس است. رنگ  دمپایی‌های اصل آدیداس در زمان شستشو عوض نمی‌شود و به همین دلیل هم طرفداران زیادی دارد. انواع صندل زنانه با قالب استانداردی تولید می‌شوند. 

دمپایی ادیداس مردانه

امروزه در کنار صندل های اصل انواع دمپایی های تقلبی ادیداس هم در بازار ارائه می‌شوند. بهتر است افراد قبل از خرید دمپایی ادیداس به چند نکته توجه کنند تا خرید رضایت بخشی را تجربه کنند. در زمان خرید دمپایی ادیداس به طرح لوگوی برند آن توجه کنید زیرا برندهای فیک توانایی کپی کردن این طرح لوگو را ندارند.

نکته مهم دیگر در خرید صندل های آدیداس توجه به دوخت آن ها است. دمپایی های ادیداس دوخت با کیفیت و محکمی داشته اما نمونه فیک آن‌ها دوخت با کیفیت ندارند. برای خرید انواع صندل مردانه ادیداس اصل به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

قیمت صندل ادیداس 

جنس صندل از موارد تاثیرگذار در قیمت انواع صندل ها است. معمولا جنس صندل پسرانه آدیداس از چرم مصنوعی با کیفیت بوده و معمولا از موادی مثل پلاستیک، پارچه و نوارهای نایلون تولید می‌شود. این جنس‌ صندل‌ها تا اندازه بالایی باعث تهویه و خنک شدن پا می‌شود.

طراحی صندل های پسرانه آدیداس هم از عوامل موثر در تعیین قیمت صندل ها است. بهترین صندل های زنانه و مردانه با طراحی منحصر به فرد و وزن سبک است. هم چنین این صندل‌ها با نوارهای قابل تنظیم بوده و حرکات راحت پاها را تضمین می‌کند. راحتی پاها از مهم‌ترین ویژگی‌های صندل‌های آدیداس است. بهترین دمپایی ها با کمک فناوری های روز تولید شده و با قابلیت منحصر به فردی است. برای مثال بردن پاها راحت تر شده و ارتباط خوبی با زمین برقرار می‌کند.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد