عوامل موثر در قیمت کتونی

عوامل موثر در قیمت کتونی را بطور کامل در این مقاله از فروشگاه اینترنی کفش سوگند شرح خواهیم داد. مواد بکار رفته در تولید، جنس رویه و زیره، کفی بکار رفته در تولید کتانی ها از موارد موثر در قیمت انواع کفش و کتانی مختلف است. بهترین انواع کفش و کتونی با کیفیت و مقرون بصرفه از طریق فروشگاه سوگند ارائه می‌شود.

جنس کفی کتونی از عوامل موثر در قیمت کتونی

کفی کفش اسپرت از مهمترین قسمت های کفش است. نوع کفش بکار رفته در تولید کتونی ها از موارد تاثیرگذار در قیمت کفش و کتونی از دسته پوشاک مردانه است. بهترین کفی ها لایه های مختلف با قابلیت ضربه گیری داشته و فشار وارد شده به پا را بصورت یکسان در بخش های مختلف کف پا توزیع می‌کند. این ویژگی ها در کفی کفش های استاندارد از بروز آسیب در پا جلوگیری می‌کند. 

وزن کفش ورزشی

وزن کفش هم از عوامل موثر در قیمت کتونی و انواع کفش های ورزشی است. بهترین کفش های ورزشی سبک و با کیفیت هستند. معمولا کفش های اسپرت برای فعالیت های ورزشی، دویدن یا پیاده روی تولید می‌شوند. در زمان ورزش و فعالیت های روزمره فشار بیشتری به پا و کفش یا کتانی مردانه و زنانه وارد می‌شود. تولید کفش و کتونی ها با وزن مناسب باعث می‌شود که وزن بالای افراد باعث ایجاد احساس خستگی یا ناراحتی در پا نشود.

جنس رویه کتانی

جنس رویه و آستر درونی کفش های ورزشی هم از موارد مهم موثر در قیمت و انتخاب افراد است. جنس های با کیفیت رویه و آستر کتانی در زمان فعالیت های ورزشی از پا محافظت می‌کنند. بهترین جنس رویه کفش ها با خاصیت آنتی باکتریال بوده و از بروز بیماری های قارچی در پا جلوگیری می کند. همچنین با انعطاف و تنفس پذیری مناسبی هستند.

عوامل موثر در قیمت کتونی

انتخاب برند معتبر

برند معتبر محصول هم از عوامل تاثیرگذار در قیمت انواع کتونی ها است. برندهای معروفی مثل نایک و نیوبالانس کیفیت و قیمت بالایی دارند. همچنین مدل‌‌های متنوع و جذاب برندهای شناخته شده مثل نایک، آدیداس، نیوبالانس، فندی از عوامل موثر در قیمت کفش و کتونی ها است. همچنین کتونی های مدل کارن و مدل کیان تولید شده توسط کفش سوگند با قیمت و کیفیت مناسبی ارائه می‌شوند.

مواد و متریال تشکیل دهنده کفش کتانی

مواد سازنده کفش و کتونی ها نقش مهمی در راحتی و دوام محصول دارند. معمولاً بهترین کتونی‌ها از مواد مقاوم و تنفس پذیر تولید می‌شوند. بهترین مواد بکار رفته در ساختار کتونی ها  بخوبی رطوبت پا را جذب کرده و از تعریق بیش از حد پا جلوگیری می‌کند. همچنین بکار رفتن مواد سبک وزن در تولید کتونی ها سبب کاهش فشار روی پا می‌شود.

طراحی و ظاهر کفش و کتونی

ظاهر کتونی هم از موارد با اهمیت و تاثیر گذار در قیمت انواع کفش و کتونی است. کتونی های با طراحی زیبا و رنگ‌های متنوع احساس رضایت بیشتری را به افراد منتقل می‌کنند. کتونی های سفید و مشکی مردانه و زنانه با ظاهر جذاب و مدرن از گزینه‌های پرطرفدار برای انتخاب و خرید افراد است. بهترین انواع کفش و کتونی زیبا و با کیفیت با قیمت مقرون بصرفه از طریق فروشگاه اینترنتی کفش سوگند ارائه می‌شود.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد