تاریخچه برند بالنسیاگا

تاریخچه برند بالنسیاگا را در این مقاله از سایت فروشگاه سوگند شرح داده‌ایم. برند بالنسیاگا از برندهای معروف در زمینه تولید انواع کفش و کتونی است. امروزه صنعت مد و پوشاک در حال توسعه است. این برند فعالیت خود را از سال 1919 آغاز کرد و همه محصولات این برند کیفیت مناسبی دارند. 

برند بالنسیاگا از برندهای فعال در حوزه پوشاک و تولید کتانی است. این برند علاوه بر تولید پوشاک در زمینه صنعت طراحی پارچه هم طرفداران زیادی دارد. کیفیت بالا در کنار طراحی‌های منحصر بفرد شعار برند بالنسیاگا از ابتدای شروع فعالیت است.

ایده‌ها و طراحی‌های خاص کمپانی بالنسیاگا باعث به چشم آمدن بیشتر این برند نسبت به سایر برندهای پوشاک شده است. برند بالنسیاگا در زمینه طراحی و تولید لباس‌های زنانه و کتونی انقلابی را به ثبت رسانده است.

درباره تاریخچه برند بالنسیاگا

برند بالنسیاگا فعالیت خود را از کجا آغاز کرد؟

برند بالنسیاگا فعالیت خود را از سال 1919 توسط کریستوبال بالنسیاگا آغاز کرد. اقای کریستوبال متولد سال 1895 کشور اسپانیا اولین بوتیک خود را در سن سباستین اسپانیا افتتاح کرد. کریستوبال اولین بوتیک خود را در اسپانیا و با الهام از نام مادر خود که در زمینه خیاطی فعالیت می‌کرد نامگذاری کرد. او پس از مدتی راهی کشور فرانسه شد و اولین مجموعه خودش را در شهر پاریس راه اندازی کرد.

این مجموعه به دلیل طراحی‌های منحصربفرد پوشاک مردانه توسط کریستوبال مورد توجه افراد زیادی در رسانه‌ها قرار گرفت. این مجموعه مدت کوتاهی پس از شروع فعالیت خود نام برندش را بین برترین طراحان به ثبت رساند. بالنسیاگا در بسیاری از طراحی‌های خود خطوط روان و ساده را بکار می‌برد. طراحی‌های ساده برند بالنسیاگا توجه خانواده سلطنتی را به خود جلب کرد.

تاریخچه برند بالنسیاگا

پیشرفت برند بالنسیاگا

برند بالنسیاگا پس از شروع جنگ داخلی اسپانیا پیشرفت زیادی کرد. کریستوبال بالنسیاگا به دلیل جنگ داخلی بوتیک های خود را تعطیل کرده و به پاریس مهاجرت کرد. او با این کار در مسیر پیشرفت مجموعه خود قدم بزرگی را برداشت. همچنین چند سال پس از افتتاح اولین شعبه در پاریس، اولین فشن شو بالنسیاگا را در سال 1937 با طراحی‌های بی نظیر خود در معرض دید عموم افراد قرار داد.

برند بالنسیاگا دارای طراحی‌های خاصی مثل کت به سبک ژاپنی است که امروزه در مجموعه موزه کریستوبال بالنسیاگا نگهداری می‌شود. مدتی پس از مستقر شدن برند بالنسیاگا در فرانسه، کریستوبال به دلیل استعداد بالا در زمینه طراحی انواع کتانی مردانه به عنوان نابغه مد توسط خانه رسانه بین المللی معرفی شد. 

انقلاب بالنسیاگا در صنعت مد

کریستوبال بالنسیاگا در دنیای مد موثر بود و در سال ۱۹۳۹ با تغییر اساسی در دنیای مد توانست به چهره اول رسانه‌ها تبدیل شود. یکی از طراحی‌های بالنسیاگا با بکار بردن پارچه گونی برای دوخت لباس سر و صدای زیادی در زمینه مد به پا کرد اما با ورشکستگی بزرگی روبرو شد. کریستوبال بالنسیاگا در سال ۱۹۶۸ فعالیت خود را با عنوان طراح این مجموعه پایان داد.

بازگشت دوباره برند بالنسیاگا

برای شرح تاریخچه برند بالنسیاگا کریستوبال در سال 1972 پس از ورشکستگی برند بالنسیاگا از دنیا رفت و در همان سال کمپانی بوگارت، برند بالنسیاگا را خریداری کرد و دوباره فعالیت این برند شروع شد. دمنا گواسالیا در سال ۲۰۱۵ با عنوان مدیر خلاق تاثیر بالایی در تولید محصولات برند بالنسیاگا داشت. دمنا گواسالیا با در نظر گرفتن سلیقه و دیدگاه‌های مختلف افراد جامعه توانست برند بالنسیاگا را  به اوج برساند. 

انواع کتونی های بالنسیاگا

برند بالنسیاگا به تولید و ارائه کتونی‌هایی با قیمت مناسب بین جوانان پرداخت. اینگونه نسل جوانی که به دلیل مشکلات اقتصادی قادر به خرید محصولات گران قیمت نبودند با ارائه کتونی های بالنسیاگا ارزان تاثیر فوق العاده‌ای در دنیای مد به ثبت رساند.

فروشگاه کفش سوگند ارائه کننده انواع کتونی بالینسیاگا، کتونی جردن و سایر کتانی‌های با کیفیت است. تاریخچه کتونی بالنسیاگا را در این مقاله بطور کامل شرح داده‌ایم. برند بالنسیاگا سیاست مناسبی برای شکوفایی خود داشت و با دنبال کردن نسل نوجوان شاهد استفاده و بکاررفتن انواع کتانی‌های بالنسیاگا بین جوانان بود.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد