تاریخچه برند پوما

تاریخچه برند پوما را بطور کامل در این مقاله از فروشگاه اینترنتی کفش سوگند شرح داده‌ایم. برند پوما از شناخته‌ شده‌ ترین محصولات ورزشی دنیا است. پایه‌ گذاری محصولات ورزشی پوما در سال 1924 توسط برادران داسلر آغاز شد. مکانی که پایه‌ گذار دو برند معروف آدیداس و پوما هم بود. آدولف و رودولف داسلر در ابتدا کارخانه تولید محصولات ورزشی مشترک را در هرتسوگن‌ آوراخ آلمان تاسیس کرد. پس از بروز اختلاف و جدایی آن‌ها، دو برند کتانی آدیداس و پوما از کارخانه برادران داسلر زاده شدند. 

برند پوما تولید کننده کدام تجهیزات ورزشی است؟

تولید محصولات پوما با تولید کفش‌های ورزشی شروع شد. این شرکت همچنین  محصولات ورزشی دیگری هم تولید کرد. امروزه پوشاک ورزشی مختلفی از جمله ساعت، تجهیزات ویژه ورزش‌ها در گروه تولیدات این برند معروف جهانی قرار دارد.

راه اندازی خط تولید کفش‌های خاص و گران‌ قیمت پوما هم از نوآوری‌های این شرکت در سال‌های اخیر بوده است. طراحی و تولید کفش و پوشاک مردانه ویژه رانندگی فرمول یک نیز از محصولات تولیدی این شرکت است.

تاریخچه برند پوما

در تاریخچه برند پوما کدام ورزشکاران از برند پوما حمایت کردند؟

پله از ستارگان فوتبال برزیل و از نخستین ورزشکارانی بود که با پشتیبانی از برند پوما باعث درخشش محصولات این شرکت شد. پس از پله ورزشکاران دیگری هم با پوشیدن کفش‌های کتانی مردانه پوما نام این برند را در تمام دنیا مشهورتر کرد. والت کلاید فریزر هم از ورزشکارانی بود که با امضای کفش ورزشی خود از این برند حمایت کرد. کفش ورزشی پوما کلاید در سال 1971 تولید شده و در گروه محبوب‌ ترین کفش‌های ورزشی این برند قرار گرفت. گیلرمو ویلاس تنیسور معروف دنیا در سال 1977 با پوشیدن کفش‌های پوما به مقام اول دنیا رسید. گل معروف دیه‌‌ گو آرماندو مارادونا هم با پوشیدن کفش های برند پوما داخل دروازه قرار گرفت.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد