کفش های کتانی پرطرفدار

کفش های کتانی پرطرفدار در بین جوانان، آقایان و بانوان کشور برندهای آدیداس و نایک، ریبوک، ونس، ریبوک، نیوبالانس است. در ادامه مطلب بهترین کفش کتانی های پرطرفدار را معرفی خواهیم کرد. مارک‌های پرطرفدار و معروف  کتانی های بازار ایران به شرح زیر است.

  • Adidas (آدیداس)
  • Nike (نایک)
  • Vans (ونس)
  • Puma (پوما)
  • Reebok (ریباک)
  • CONVERSE (کانورس)

کفش های کتانی پرطرفدار

کفش های کتانی پرطرفدار از مواد باکیفیت تولید شده‌ و دوام و تنفس‌پذیری بالایی دارند. سبکی و راحتی هم از ویژگی های بهترین کفش کتانی های محبوب از دسته  پوشاک مردانه در بین افراد است. دقت کنید که به منظور انتخاب و خرید بهترین کفش کتونی های محبوب گزینه ای را انتخاب کنید که متناسب با پای شما طراحی شده باشد. همچنین مطمئن شوید که سایز کفش انتخابی شما کاملاً اندازه پایتان باشد.

کتونی آدیداس ADIDAS

کتونی‌های آدیداس از کفش‌های ورزشی و محصولات معروف دنیای ورزش و استایل هستند. این کفش‌ها در انواع طرح و مدل‌های مختلف ارائه می‌شوند. کمپانی آدیداس در زمینه طراحی و تولید انواع لباس، کفش و تجهیزات ورزشی، ساعت، عینک آفتابی و محصولات مراقبت‌های شخصی فعالیت می‌کند.

کیفیت بالای دوخت محصولات از دلایل محبوبیت کفش آدیداس است. در تولید کفش‌ های آدیداس اورجینال اثری از دوخت ناکامل و نخ اضافی نیست، درحالیکه  این موضوع در تولید کفش‌ های فیک کاملا واضح است. چرم کفش‌ های اصلی درخشان‌ تر از چرم‌ های بکار رفته در مدل های فیک آدیداس است. بدنه­ کفش اصلی از جنس ماده پلیمر تولید شده‌ اما بدنه­‌ کفش­ های آدیداس فیک از مواد به شدت خشک هستند و در مقایسه با کتونی های آدیداس اصل انعطاف پایینی دارند.

کفش های کتانی پرطرفدار

کفش کتونی نایک NIKE

کفش‌ کتونی های ورزشی نایک (Nike) هم مثل کفش‌های آدیداس از برندهای معروف دنیای ورزش هستند. این برند ویژگی‌ها و برتری‌های خاصی دارد که نظر اکثر مصرف‌کنندگان را به سوی خود جلب می‌کند. برای تولید انواع کفش و کتانی مردانه نایک علاوه بر تکنولوژی های Nike Air ،Zoomx Nike React، ویژگی هایی مثل وزن سبک، انعطاف پذیری بالا، تنفس پذیری و قابلیت تهویه هوا و راحتی فوق العاده هم در نظر گرفته می‌شود. کفش های کتانی پرطرفدار آدیداس و نایک با ارسال رایگان از طریق فروشگاه اینترنتی کفش سوگند ارائه می‌شود.

خرید کفش پوما مردانه

برند پوما از گذشته تا امروزه در زمینه تولید بهترین کفش های ورزشی و روزمره مردانه و زنانه فعالیت می‌کند. مدل های مردانه برند پوما foreverrun nitro مخصوص دویدن و all pro nitro مخصوص بسکتبال و مدل fuse 2 مناسب باشگاه است و دنیای زیبایی را برای دوندگان ورزشکار و بسکتبالیست خلق کرده است. برای خرید کفش پوما به فروشگاه اینترنتی کفش سوگند مراجعه کرده و با پرداخت آنلاین درب منزل تحویل بگیرید. همچنین کتونی های اسنیکرز کلاسیک پوما در رنگ های متنوع عرضه می‌شود. همچنین خانم های کوتاه قامت با خرید مدل cali کفش پوما میتوانند چند سانت به قد خود اضافه کنند.

کتونی های ریبوک

یکی از راه‌های تشخیص کفش واقعی ریبوک از نوع تقلبی آن بررسی شماره‌ سریال کفش است. این کد منحصر بفرد روی برچسب داخل کفش یا روی جعبه محصول ثبت می‌شود. ابتدا مطمئن شوید که شماره‌ سریال موجود باشد. سپس بررسی کنید که کد با شماره مدل و اندازه کفش مطابقت داشته باشد. درصورت عدم مطابقت محصول خریداری شده تان تقلبی است. معمولا کفش‌های ریبوک تقلبی با شماره‌ سریال یکسانی هستند. تولید‌کنندگان تقلبی این جزئیات را از محصولات اصلی کپی می‌کنند. عدم وجود شماره‌ سریال یا کد بدون مطابقت نشانه تقلبی بودن کفش است.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد