مرکز کفش ورزشی مردانه تهران

مرکز کفش ورزشی مردانه تهران سوگند عرضه کننده بهترین انواع کفش و کتونی ورزشی مناسب آقایان و بانوان است. همه محصولات فروشگاه سوگند با ارسال رایگان هستند. بهترین انواع کفش کتانی فروشگاه اینترنتی کفش سوگند در سایز، طرح و رنگ مختلف ارائه می‌شوند. کتونی‌های مناسب بانوان و آقایان به راحتی با پرداخت اینترنتی از طریق فروشگاه سوگند به فروش می‌رسند. در ادامه مطلب انواع کفش ورزشی فروشگاه سوگند را معرفی خواهیم کرد.

انواع کتانی ورزشی مرکز کفش ورزشی مردانه تهران

فروشگاه اینترنتی کفش سوگند از تولیدکننده و ارائه کنندگان کفش و کتانی با کیفیت و مقرون بصرفه است. در ادامه مطلب انواع کتانی ورزشی مرکز کفش ورزشی مردانه تهران را معرفی خواهیم کرد.

کفش رانینگ  (Running Shoes)

کفش‌های مخصوص دویدن تولید شده بر اساس آخرین فناوری‌های روز جهانی است. کتانی‌های رانینگ استاندارد براساس ارگونومیک پاها در زمان دویدن طراحی می‌شوند. مقاومت و کیفیت بالا از ویژگی‌های مهم کفش رانینگ است. همچنین قابلیت جذب شوک و فشار وارد شده از سطح زمین و انعطاف مناسب کفش ورزشی از سایر ویژگی‌های آن است.

کفش پیاده‌روی

کتانی مخصوص پیاده روی با توجه به نامش به اندازه کفش رانینگ پشتیبانی بالایی از پاها ندارد. معمولا کفش‌های پیاده روی سفت‌تر از کتانی‌های رانینگ هستند. کتانی‌های مناسب پیاده روی از فیزیک پاها حمایت کرده و از بروز آسیب در پاها جلوگیری می‌کنند.

کفش اسنیکرز  (Snicker Shoes)

کفش‌های اسنیکرز مناسب استفاده روزانه بوده و برای ورزش مداوم یا دویدن مناسب نیستند. معمولا سبک اسنیکرز مناسب استایل اسپرت دخترانه و پسرانه است. انواع کفش ورزشی اسنیکرز در محیط‌های شغلی، دانشگاهی و همچنین برای مصارف روزمره استفاده می‌شوند.

کفش هوازی  (Aerobic Shoes)

کفش‌های هوازی سبک بوده و بخوبی از خستگی پاها جلوگیری می‌کنند. کفش‌های هوازی شوک اضافی زیر کف پا را بخوبی جذب می‌کنند. کفش هوازی مخصوص استفاده در باشگاه بوده و همچنین در زمان استفاده از تجهیزات ورزشی مثل تردمیل بکارمی‌روند.

مرکز کفش ورزشی مردانه تهران

کفش تنیس (Tennis Shoes)   

کفش مناسب تنیس‌بازان محصولی است که در زمان حرکت سریع افراد، پشتیبانی مناسبی از پاها دارد. کتانی مناسب تنیس در کناره‌های پا (هم داخل و هم خارج) ثبات ایجاد می‌کند. جذب شوک بالا، سفت بودن کفش برای عدم لغزش در حرکت به طرفین، پاشنه ضخیم و ارتجاعی بودن کتانی از ویژگی‌های مهم این محصول است.

کفش بسکتبال (Basketball Shoes)  

کفش کتانی‌های با کفی ضخیم و سفت مناسب ورزش بسکتبال هستند. کفی ضخیم باعث ثبات اضافی ورزشکار در زمان پریدن‌های مداوم است. کتونی ساق‌دار پشتیبانی بیشتری از پا را ارائه دهد. دقت کنید که خطر آسیب دیدگی مچ پا را بطور کامل از بین نمی‌برد.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد