کفش اسپرت مردانه قیمت مناسب

کفش اسپرت مردانه قیمت مناسب فروشگاه سوگند را به آسانی با پرداخت آنلاین می‌توانید خریداری کنید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کفش سوگند محصولات با کیفیت بالا را با قیمتی مقرون بصرفه دریافت می‌کنید. برخی از محصولات فروشگاه سوگند در بازه زمانی مشخصی با تخفیف ارائه می‌شود. برای خرید ارازن کفش‌های ورزشی در بازه زمانی ارائه آفر به سایت مراجعه کرده و محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. در ادامه مطلب همه موارد موثر در قیمت کفش و کتونی را شرح خواهیم داد.

برند محصول کفش اسپرت مردانه قیمت مناسب

بطورکلی همه برندهای معتبر دنیا محصولات باکیفیت تری تولید می کنند. کفش اسپرت برند با کیفیت را با صرف هزینه بیشتر می‌توانید خریداری کنید. برندهای نایک و آدیداس از بهترین و شناخته شده ترین برندهای کفش ورزشی هستند. امروزه برندهای نیوبالانس، اسکیچرز، پوما و اسیکس به برندهای معروف دنیا اضافه شده‌اند. فروشگاه سوگند علاوه بر عرضه کتونی برندهای مختلف، ارائه کننده بهترین کفش ورزشی‌های مدل کارن و کیان است.

وزن مناسب کفش اسپرت

وزن کفش ورزشی بر اساس کاربردش اهمیت بالایی دارد. در زمان فعالیت‌های ورزشی، کفش‌های سبک‌تر انرژی کمتری از افراد می‌گیرند. ورزشکاران با کمک کفش‌های سبک تر سریعتر و راحتتر فعالیت می‌کنند. کفش سبک ورزشکار را خسته نمی‌کند. موارد مختلفی از جمله جنس، متریال و زیره کفش روی وزن نهایی کفش یا کتانی تاثیر گذار هستند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کفش سو گند و پرداخت آنلاین کفش اسپرت مردانه قیمت مناسب را به راحتی درب منزل تحویل می‌گیرید.

جنس رویه کفش

رویه کفش‌های اسپرت از جنس‌های مختلفی از جمله پلاستیک، چرم طبیعی، مش، پارچه، توری، نایلون و چرم مصنوعی تولید می‌شوند. بهتر است در زمان خرید کفش اسپرت به جنس رویه کفش ورزشی بیشتر دقت کنید. مواد متنوع بکار رفته در تولید رویه کفش‌ها گستره انتخابی بیشتری به افراد می‌بخشد. جنس رویه کفش‌های ورزشی روی عواملی مثل زیبایی، استحکام و تهویه مناسب داخل کفش تاثیرگذار است.

جنس آستر داخلی کفش اسپرت

انعطاف و لطافت آستر داخلی کتانی مردانه باعث راحتی پاهای افراد در زمان فعالیت‌های ورزشی می‌شود. معمولا در زمان پیاده روی فشار کمتری به پاها وارد شده و از التهاب و بروز تاول در پاها جلوگیری می‌شود. همچنین آنتی باکتریال بودن لایه داخلی کفش‌ها از بروز بیماری‌های ناشی از قارچ و باکتری جلوگیری می‌کند. فروشگاه اینترنتی کفش سوگند محصولات استاندارد با آستر آنتی باکتریال ارائه می‌کند.

کفش اسپرت مردانه قیمت مناسب

زیره کفش

بهتر است در زمان انتخاب و خرید کفش اسپرت مناسب به طراحی زیره و لایه میانی کفش‌های ورزشی دقت کنید. قوس قسمت میانه کفش باعث کاهش فشار وارد شده به پاها می‌شود. کفش های اسپرت با کیفیت با لایه های ضربه گیر در کف کفش هستند که در زمان راه رفتن و دویدن از پاها محافظت می‌کنند. زیره مقاوم از مزایای بهترین کفش‌های ورزشی است.

پنجه کفش

در زمان فعالیت‌های وررزشی، پیاده روی و دویدن فشار بیشتری روی انگشتان پا وارد می‌شود. معمولا کفش اسپرت استانداربا پنجه پهن و محکم تری است. پنجه پهن بخوبی از پاها محافظت کرده و از بروز آسیب در انگشتان پا جلوگیری می‌کند. همه محصولات فروشگاه اینترنتی کفش سوگند با کیفیت بالا و استاندارد تولید شده و با قیمتی مقرون بصرفه عرضه می‌شوند.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد