بهترین کفش چرم مردانه

بهترین کفش چرم مردانه با ویژگی های منحصر بفردی است که در رابطه با این مطلب بیشتر شرح می‌دهیم. یکی از ویژگی های مهم کفش های چرم، قابلیت تنفس آن است و به این معنی است که عبور هوا دخل کفش جریان داشته و این ویژگی مانع بوگرفتن کفش می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مهم محصولات چرم دوام و ماندگاری محصولات است. کفش‌های چرم نسبت به جنس های دیگر مدت زمان بیشتری استفاده می‌شوند. این موضوع ارزش کفش‌های چرم را نشان می‌دهد.

محصولات چرم مصنوعی زودتر خراب شده و از شکل می‌افتند و به همین دلیل هم افراد در طولانی مدت مجبور می‌شوند که چند کفش خریداری کنند. در حالیکه با خرید کفش چرم طبیعی از دسته پوشاک مردانه برای عوض کردن کفش در طولانی مدت دغدغه ای نمی‌ماند. اینگونه قیمت کفش های چرم نسبت به سایر کفش‌ها ارزان‌تر محاسبه می‌شود.

بهترین کفش چرم مردانه تبریز

  • کفش چرم دست‌ دوز تبریز پوشاک مردانه‌ با کیفیتی است که از پوست حیواناتی مثل گوساله، گاو و گاومیش تهیه شده و چرم سنگین نامیده می‌شوند.

  • چرم تبریز مقاومت بالایی داشته و برای تولید کفش ها  جنس ایده آلی است.

  • چرم تبریز با منافذ تنفسی مناسبی بوده و جنسی کاملاً طبیعی است. کاربرد چرم تبریز برای تولید کفش‌های طبی است.

  • چرم تبریز نسبت به سایر چرم­ها انعطاف‌ پذیری بیشتری دارد. به همین دلیل کفش‌­های تولیدشده از این جنس راحت تر هستند و افراد نیز با پوشیدن آن احساس خوشایندی دارند.

  • چرم تبریز کیفیت بالایی داشته و ظاهر کفش چرم طبیعی مردانه نیز در طولانی مدت حفظ می‌شود.

  • برای تشخیص اصالت چرم تبریز باید به بافت آن توجه کنید. الگوهای روی بافت آن باید بصورت نامنظم باشند.

بهترین کفش چرم مردانه

قیمت بهترین کفش چرم مردانه

یکی از عواملی موثر در قیمت کفش چرم مردانه، چرم بکار رفته در تولید آن است. معمولا چرم ها انواع مختلفی دارند. برخی از چرم ها از پوست حیوانات مرغوب تولید شده و چرمی بسیار گران قیمت هستند. نکته مهم دیگر در رابطه با جنس چرم این است که از پوست چه حیواناتی در تولید کفش مردانه چرم استفاده می‌شود.

از عوامل موثر در قیمت کفش چرم مردانه برندهای آن است. هر برندی بر اساس معیارهایش قیمت کفش چرم مردانه را افزایش یا کاهش دهند. در هر صورت محصولات چرمی قیمت و ماندگاری بالایی دارند.اگر قصد خرید کفش چرم مردانه را دارید باید مراقب آن‌ها باشید تا بعد از خرید هم کیفیت خود را به خوبی حفظ کنند.

کفش چرم اصل مردانه

برای تشخیص جنس چرم اصل از نوع مصنوعی آن موراد زیر را انجام دهید. تست آتش، لمس محصول و بررسی وزن کفش از موارد مورد بررسی برای تشخیص جنس چرم اصل از نوع مصنوعی آن است.

لمس کردن کفش چرم

بهتر است در زمان خرید کفش چرم طبیعی و اصل، محصول مورد نظرتان را لمس کنید، چرم‌های مصنوعی سرد و بی روح بوده و هیچ حسی را به مصرف کننده منتقل نمی‌کنند. چرم های اصل حس نرم و گرمی را به افراد منتقل می‌کنند بطوری که پوست واقعی را لمس می‌کنید. 

تست آتش کفش

تست آتش یکی از راه های تشخیص کفش چرم طبیعی مردانه است. برای انجام این تست می‌توانید یک فندک را به مدت ۱ تا ۲ ثانیه به سطح کفش نزدیک کنید. اگر سطح چرم جمع شده و بوی پلاستیک سوخته را احساس کنید، کفش مورد نظرتان از جنس چرم مصنوعی است. اما اگر پس از انجام تست تغییر خاصی در کفش ایجاد نشده و تنها کمی براق شود، کفش چرم تبریز است زیرا چرم تبریز نسوز است.

سنجش وزن چرم

برای خرید پوشاک از فروشگاه آنلاین کفش سوگند، چرم طبیعی اصل در مقایسه با چرم مصنوعی وزن سنگین تری دارند. به همین دلیل کفش‌های تولید شده از چرم طبیعی اصل تبریز سنگین تر از کفش های چرم مصنوعی هستند. البته بهتر است به وزن زیره کفش هم توجه کنید.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد