خرید کتونی تابستانی

خرید کتونی تابستانی به منظور پیاده روی های طولانی انجام می‌شود. استفاده از کتونی سبک با زیره نرم در پیاده روی های طولانی مدت سبب ناراحتی پاها نمی‌شود. خاصیت کششی و ارتجاعی کفی و رویه کفش ‌های کتانی

 است.

برای خرید کتونی های تابستانی کفش های با رویه پارچه ای و با کفی چرم مصنوعی گزینه مناسبی هستند. همچنین بهتر است سایز کفش های کتونی تابستانی را نیم تا یک شماره بزرگتر از سایز خود انتخاب کنید تا ورم پا و گرما را تحمل کند.

به منظور انتخاب و خرید صندل یا کفش مناسب تابستانی باز بودن قسمتی از رویه کفش کافی نیست. جنس پارچه بکار رفته در رویه کفش از موارد مهم برای انتخاب کتونی های تابستانی است.

بهتر است یک رویه کوچک در کفش هم باشد تا از تعریق پا جلوگیری کرده و در برخی از قسمت ها اجازه تنفس به پا را بدهد.

از ویژگی های کتونی های تابستانی وزن سبک و جنس خنک آن ها است و از تفاوت های کفش کتانی تابستانه با کفش‌های ورزشی دیگر است. کفش های کتانی تابستانی مردانه یا زنانه طوری طراحی می‌شوند که جریان هوا به سادگی از آن عبور کرده و پاها دچار تعریق و بوی بد و خستگی نشوند.

خرید کتونی تابستانی اورجینال

قیمت بالای کتونی های اصل از ویژگی های کتونی تابستانی اصل است. زیرا کتونی های اورجینال با کیفیت قیمت کمی ندارند. قیمت بالای کفش های کتانی اصل از تفاوت های بین کتونی های اصل و تقلبی است.

به منظور خرید کتونی‌‌های تابستانی، برندهای مطرح دنیای کتانی و کفش اسپرت بارکدی روی جعبه دارند که از طریق آن می توانید اصل بودن کفش را پیگیری کنید. با سرچ کد روی کتونی در گوگل می‌توانید از اصل بودن آن مطمئن شوید.

دقت کنید که دوخت کتونی های اورجینال باید دقیق و مرتب باشد. هیچ برچسب و نامرتبی در طراحی و دوخت کتونی های اصل مشاهده نمی‌شود.

خرید کتونی تابستانی

کتونی تابستانی مردانه

 کفی صندل باید کاملاً متناسب با قوس و کف پا باشد. سبک و ضخیم بودن کفی کتانی های تابستانه هم از ویژگی‌های مهم کتانی های تابستانه است. کفی های طبی باید بطوری طراحی شوند که ضربه وارد شده به پاشنه پا را دفع کند.

 رویه بکار رفته در تولید انواع صندل مردانه باید منعطف بوده و با جنس رویه چرم باشد تا دمای پا در گرما و سرما مناسب باشد. بهترین انواع صندل تابستانه شکل زیبایی داشته و به علت جنس با کیفیت بالا قیمت بالاتری هم دارند. صندل های مردانه راحت، نرم و بادوام بودن صندل چرم است.

 بهترین صندل طبی مردانه با کف قوسی شکل هستند. وزن بدن در صندل های مناسب تابستان بصورت متناسب روی همه سطح کف توزیع شده و پاها داخل آن احساس راحتی می‌کنند. بهتر است قسمت میانی و داخلی کف صندل تابستانی کمی برجسته‌تر باشد.

نکات مهم خرید کتانی تابستانه

بهترین صندل طبی مردانه چه ویژگی باید داشته باشد؟

 ارتفاع پاشنه بهترین صندل های طبی مردانه 1.5 تا 2.5 سانتیمتر است و کاملا قوس کف پای شما را دربرمی‌گیرد. بهتر است کتانی با زیره آجدار و ضد لیز خوردن بوده و کاملا سایز پای خودتان را انتخاب کنید. بهتر است پنجه و رویه صندل کاملا آزاد و راحت باشد. جنس مرغوب رویه و زیره هم از ویژگی های صندل های طبی مردانه است.

بهترین مارک صندل طبی مردانه در ایران کدام برند است؟

 برند میشل و صندل های چرم تبریز از بهترین برند های صندل طبی مردانه ایرانی هستند. صندل کارتاگو، برکن استاک و دکتر کامفورت از بهترین صندل های طبی خارجی در دنیا برای خرید کتونی تابستانه است.

کتونی تابستانی آدیداس

دوخت منظم از ویژگی های کفش ورزشی ادیداس اصل است. دقت کنید که دوخت کفش ادیداس اصل در سراسر کفش کاملا یکنواخت، ریز و پشت سر هم است. درصورت مشاهده دوخت های نامرتب، ناقص و غیر یک نواخت در کفش باید به اصل بودن کتونی تابستانه شک کنید. 

وزن هر لنگه کفش ادیداس سبک و متناسب با آناتومی و فیزیک پا است. این ویژگی فقط مختص به کفش‌های ادیداس اورجینال نیست، معمولا همه کفش‌های اورجینال وزن مناسبی دارند بطوری که پاها را خسته نمی‌کنند.

کتونی تابستانی سوگند

انعطاف پذیری و راحتی کتونی ها از ویژگی های مهم کفش های پیاده روی و ورزش هستند که برند آدیداس این نکته را به خوبی رعایت می‌کند. متریال بکار رفته در تولید کتونی های تابستانه هم از موارد مهم برای خرید کتونی تابستانی است. بهتر است در زمان خرید صندل به زیبایی و راحتی آن توجه کرده و هزینه زیادی را پرداخت نکنید. برای استفاده خانم های با قد کوتاه صندل های پاشنه دار مناسب هستند اما ارتفاع استاندارد پاشنه صندل ها باید کمتر از 3 سانتی متر باشد.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد