خرید کتونی زنانه اورجینال

خرید کتونی زنانه اورجینال را بر اساس ویژگی‌های کتونی اصل زیر از طریق فروشگاه آنلاین کفش سوگند انجام دهید:

  • یکی از بارزترین ویژگی‌های کتونی اورجینال، درست و مشخص بودن نام و لوگو برند است.

  • یکی از موارد ساده برای تشخیص کتونی اصل سریال کتونی اصل است. 

  • قیمت کتونی اورجینال یکی از ویژگی‌های مربوط به محصول است که در سایت رسمی و معتبر شرکت مربوطه  تعریف می‌شود، با بررسی و تبدیل قیمت آن به ارز رایج کشور، اصل یا تقلبی بودن آن مشخص می‌شود. در صورت یکسان نبودن قیمت محصول با قیمت ثبت شده در سایت، کفش تقلبی مورد نظرتان تقلبی است.

  • جعبه کفش اورجینال هم کاملا سالم بوده و مثل خود محصول از مواد با کیفیت تولید شده است. کفش‌های فیک جعبه خوب و با کیفیتی نداشته و به سرعت خراب می‌شوند، معمولا سریال محصول هم روی جعبه کفش حک می‌شود.

  • با مقایسه ظاهر کتونی با ظاهر محصول ثبت شده در سایت برند محصول، از روی ظاهر کتونی هم اورجینال یا فیک بودن محصول را می‌توان تشخیص داد.

  • شکل قالب و جنس بکار رفته در تولید قسمت زیره یا کف کفش و کتونی اورجینال با سایر کتونی‌های غیر اصل کاملا متفاوت است. کف کتونی‌های اورجینال برند نایک از گروه پوشاک معمولا از جنس PU بسیار مرغوب است که باعث افزایش عمر کفش شده و بسیار مقاوم است. 

خرید کتونی اورجینال نایک زنانه

کفش نایک زنانه وزن سبکی داشته و کاملا منعطف است، کفش‌های اورجینال نایک فشار کمتری به پاها وارد کرده و امکان پیاده‌ روی‌ های طولانی‌ مدت را برای افراد بوجود می‌آورد. کوسن‌های نرم کفی و طراحی زیبای محصول از ویژگی‌های مهم کفش‌های اورجینال نایک زنانه است.

کمپانی نایک برای فروش کتونی زنانه اورجینال، به فرآیند تولید کفش‌های خود اهمیت زیادی می‌دهد. به اینصورت که تکنولوژی‌های مدرنی را برای تولید کفش‌ها بکار می‌گیرد. از طرفی محصولات نایک گزینه مناسبی برای افرادی است که علاوه بر راحتی به زیبایی و ظاهر کفش هم اهمیت می‌دهند.

خرید کتونی زنانه اورجینال

قیمت کفش nike زنانه

کمپانی نایک محصولات محبوبی داشته و با ارائه کفش‌های منحصر به فرد خود به شهرت جهانی رسیده است. متریال بکار رفته در تولید این محصولات کیفیت بالایی دارند. ویژگی‌های آن هم باعث شده که کفش‌های این برند قیمت بالایی داشته باشند، کفش‌های نایک علاوه بر قیمت، کیفیت و گارانتی بالایی هم دارند. این موضوع هم باعث شده افرادی که به سلامت پای خود اهمیت می‌دهند، برای دریافت کتونی اورجینال اقدام به خرید کنند.

کتونی اورجینال دخترانه آدیداس

آدیداس یکی از مطرح‌‌ترین تولیدکنندگان انواع لوازم ورزشی، پوشاک و کتونی‌های زیبا در دنیا است، آدیداس  یک برند آلمانی بوده و از محبوب‌ترین نام‌های تجاری ورزشکاران است.

 اکثر ورزشکاران فعال در رشته‌های مختلف از لوازم ورزشی برند آدیداس استفاده می‌کنند. این برند از زمان شروع فعالیت خود روی طراحی و تولید کفش‌های ورزشی راحت و استاندارد تمرکز داشته و این موضوع هم باعث جذب طرفداران زیادی برای استفاده این محصول شده است.

ویژگی‌های کتونی آدیداس

کتونی آدیداس یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان لوازم ورزشی مورد نیاز ورزشکاران است، برند آدیداس ویژگی‌های منحصر به‌ فردی داشته و همین موضوع سبب محبوب‌ شدن این برند شده است.

استفاده از تکنولوژی خاص و مدرن این برند در لایه‌ گذاری کتونی بانوان اصل از ویژگی‌های مهم کتونی اورجینال آدیداس است. این موضوع باعث می‌شود که ورزشکاران مسافت زیادی را بدون خستگی طی کنند.

این شرکت پایه‌ گذار تکنولوژی بوست بوده و خلاقیت ویژه‌ای در لایه‌ گذاری سطوح مختلف کفش دارد. این برند سبک و نرم بوده و راحتی، ضربه‌ پذیری، دوام و مقاومت دمایی از ویژگی‌های این محصول است. همچنین برای دریافت انواع کفش مردانه اسپرت به فروشگاه آنلاین کفش سوگند مراجعه کنید.

تشخیص کتونی اورجینال آدیداس از نمونه فیک

کفش‌های ورزشی آدیداس اصل مشخصات بارزی دارند، با دقت در خرید کتونی اورجینال می‌توانید به اصل و فیک بودن آن پی ببرید. برخی از موارد آن به شرح زیر است:

  •  در قسمت پشت پاشنه کفش آدیداس اورجینال برچسبی وجود ندارد.

  • برند آدیداس با بندهای اضافی و با بسته‌ بندی زیبا عرضه می‌‌شود که معمولا کیفیت بالایی دارند، در جعبه کفش‌های فیک هیچ بندی وجود ندارد.

  • سواراخ جای بند کتونی اصل پلاستیکی بوده و برای انواع فیک کفش ورزشی معمولا فلزی است.

  • کیفیت بالای دوخت کفش آدیداس یکی از مهمترین ویژگی کفش‌ها است، اگر کفش خریداری شده شما دوخت ناقص یا پاره داشته باشد ممکن است فیک و غیر اصل باشد.

  • شماره سریال محصول زیر زبانه کتونی اصل برند آدیداس درج شده که معمولا برای دو لنگه کفش هم یکسان است، درصورت عدم مشاهده شماره سریال، محصول تقلبی شناخته می‌شود.

  • برچسب آدیداس در کفش‌ فیک بصورت استیکر دوخته یا چسبیده می‌شود در حالیکه در مدل‌های اورجینال فروشگاه کفش سوگند، لوگو محصول حک شده یا سوزن‌ دوزی می‌شود.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد