صندل مردانه اسپرت

صندل‌ مردانه اسپرت از شیک‌ترین و زیباترین انوع صندل‌ مردانه است که در طرح‌ها و رنگ بندی‌های متنوع تولید شده و مورد توجه افراد علاقه مند به تیپ و استایل است. معمولا افراد صندل های مردانه اسپرت را با انواع پوشش خود هماهنگ و ست می‌کنند.

صندل‌های مردانه جلو باز طوری طراحی می‌شوند که قسمت جلوی صندل کاملا باز بوده و به این دلیل هم پای افراد در زمان استفاده و پوشیدن عرق نکرده و بو نمی‌گیرد. صندل های جلو باز مردانه گزینه مناسبی برای محل کار هستند. اگر مدل های جلو باز از جنس چرم برای محل کار انتخاب شوند مانع عرق کردن پا شده و سلامت پا را تضمین می‌کنند.

قسمت جلوی صندل‌های جلو بسته مردانه کاملا پوشش داشته و مناسب استفاده در فصل پاییز است. این مدل صندل های مردانه در زمان برخورد پا با اجسام به خوبی از پا محافظت می‌کند. صندل‌های مردانه مدل جلو بسته انتخاب خوبی برای پوشیدن جهت پیاده روی‌های طولانی مدت است. برای خرید صندل مردانه شیک و جدید به فروشگاه آنلاین کفش سوگند مراجعه کنید.

صندل مردانه اسپرت اورجینال

ویژگی های بهترین صندل مردانه اورجینال به شرح زیر است.

با جنس مرغوب و باکیفیت هستند.

بطور کامل از پاشنه، قوس کف پا، انگشتان و رویه پا محافظت می‌کند تا در زمان استفاده آسیب نبینند.

برای حفظ تعادل پا و جلوگیری از سرخوردن، به اندازه کافی بندهای محافظ داشته باشد.

بهترین صندل های مردانه با زیره با کیفیت هستند. زیره چرم در بین انواع جنس مختلف گزینه مناسبی است زیرا گرمای زمین را به پا منتقل نکرده و سبب سوزش پا نمی‌شود. 

برای مدل صندل جلو بسته باید امکان گردش هوای مناسبی در قسمت پشت صندل وجود داشته باشد.

سایز مناسب داشته و سبب ناراحتی پا در استفاده از آن نمی‌شود.

صندل مردانه اسپرت از نظر ظاهری هم زیبا و شیک باشد.

صندل مردانه اسپرت

صندل مردانه خارجی

به‌منظور خرید صندل مردانه خارجی با کیفیت به نکات مهم آن توجه کنید تا خرید مناسبی داشته باشید. در ادامه نکات مهم و ضروری را شرح می‌دهیم.

صندل مردانه مناسب وزنی سبک دارد بطوریکه پای افراد با استفاده از آن احساس راحتی دارد.

در صورت خرید صندل‌های مردانه بنددار، به جنس بندهای آن هم توجه کنید تا کاملا مقاوم باشند زیرا اگر بند صندل جنس مرغوبی نداشته باشند پای افراد در داخل صندل سرمی‌خورد. در زمان پوشیدن هم دچار پارگی شده و کارایی خود را از دست می‌دهد.

بهتر است برای پیاده روی‌های طولانی مدت، تفریح یا گردش صندل‌های مردانه‌ راحت را انتخاب کرده و خرید کنید. دقت کنید که مدل‌های پاشنه دار یا لژدار برای این منظور مناسب نیستند.

زیره صندل مردانه مناسب نباید خیلی سفت باشد. زیرا ممکن است در زمان قدم زدن سبب آسیب رساندن به پا شود.

جنس بندهای بکار رفته در تولید صندل مردانه باید بطوری باشد که فشار زیادی به پای افراد وارد نشده و باعث ایجاد تاول بین انگشتان پا نشود.

سایز صندل مردانه باید متناسب با اندازه پای افراد انتخاب شود. بطوریکه پای افراد در زمان پوشیدن، داخل آن سر نخورده و پاشنه پا از عقب بیرون نباشد و انگشتان جلو هم بصورت آویزان نباشند.

صندل مردانه را با توجه به نوع فعالیت خود انتخاب نمایید تا صندل کارایی مطلوب خود را داشته باشد و پا در آن خسته نشود.

کفی صندل مردانه باید نرم و منعطف و تا حد امکان طبی باشد.

در خرید صندل های مردانه اسپرت توجه به طرح و مدل صندل‌های مردانه هم نکته مهمی است زیرا صندل مردانه شیک در زمان استفاده هم جلوه زیباتری دارد.

قبل از خرید انواع صندل مردانه اسپرت بهتر است از انعطاف صندل مطمئن شوید.  برای این منظور در زمان خرید صندل مردانه جدید، صندل را با دو دست خود به سمت داخل تا کنید، اگر تا کردن صندل به سختی انجام شود یعنی و صندل بی‌کیفیت بوده و بهتر است از خرید آن پرهیز کنید.

صندل مردانه چرم طبیعی

صندل مردانه چرم طبیعی با ظاهری شیک و طبیعی بوده و معمولاً مناسب استفاده برای مناسبت‌های رسمی و استفاده روزمره است. زیره‌های چرم از پوست حیوانات مثل گاو، خرگوش و بز تولید می‌شوند.

 این جنس زیره‌ ها طراحی شیک و سنتی داشته و به صندل های چرم طبیعی مردانه ظاهری متفاوت و خاص می‌بخشند. زیره‌ های چرم دوام، انعطاف‌پذیری بالایی داشته و مانع پوسته پوسته شدن آن در گذر زمان می‌شوند.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد