مقایسه کتونی های اصل و فیک

مقایسه کتونی های اصل و فیک را بطور کامل در این مقاله از فروشگاه اینترنتی کفش سوگند شرح داده‌ایم. کیفیت بالای دوخت کفش های اصل از مهمترین مشخصه کتونی های اورجینال است. اگر محصول مورد نظرتان با دوخت ناقص و پاره باشد باید به اصل بودن آن شک کنید.

شماره سریال کتونی ها زیر زبانه کتونی اورجینال برند درج می‌شود که برای هر دو لنگه کفش یکسان است. عدم وجود شماره سریال در کتونی‌ها نشان دهنده تقلبی بودن محصولات است. تنها دلیل اصلی تولید کتونی های فیک کسب درآمد است. تولیدکنندگان فیک تنها از طرح اصلی نسخه برداری کرده و از مواد ارزان قیمت استفاده می‌کنند تا کفشی مثل کتانی اصل تولید کنند.

ویژگی‌ های کتونی اورجینال در مقایسه کتونی های اصل و فیک

توجه به لوگوی کتانی از موارد مهم در خرید کفش و کتونی اورجینال است. لوگوی کفش‌ های اصلی کامل و درست و با اندازه کامل حک می‌شود. لوگو کفش های فیک از دسته پوشاک مردانه کوچک، اشتباه و در برخی مواقع اشتباه ثبت می‌شود. دوخت کتونی‌های اورجینال مرتب و تمیز است. در ادامه مطلب موارد مهم جهت تشخیص کتونی اصل از فیک را شرح می‌دهیم.

• توجه به جعبه کفش

توجه به جعبه کفش یا کتانی خریداری شده از موارد مهم در تشخیص کتونی اصلی از تقلبی است. در واقع نوشته‌ های روی جعبه کفش ها کامل و درست و متوازن چاپ می‌شوند. با توجه به سایز و نحوه نوشتن و حروف روی جعبه کفش ها به ‌راحتی می‌توانید مدل های اصل کتانی مردانه را از انواع کپی آن ها تشخیص می‌دهید.

• وزن کفش اورجینال و فیک

وزن کفش‌ ها هم از موارد تشخیص نوع اصل یا کپی بودن کالا است. کفش ‌های های کپی نسبت‌ به کفش های اورجینال وزن بیشتری داشته و ممکن است در زمان راه رفتن کمی پاها را اذیت کنند، نحوه دوخت کفش‌ ها هم در شناسایی اصل یا تقلبی بودن آن‌ ها به افراد کمک می‌کند، معمولا کفش های تقلبی  دوخت های نامنظمی دارند.

• قیمت کفش های اورجینال و فیک

قیمت کتونی از گروه  پوشاک زنانه مورد دیگری است که باید به آن توجه کنید. معمولا قیمت کفش‌ های اصل بسیار بالاتر از کفش‌ های تقلبی است. گاهی ممکن است برخی از تولیدکنندگان و فروشندگان کفش‌ های تقلبی را با عنوان کفش‌ های اصلی به فروش برسانند، بنابراین بهتر است در زمان خرید کفش، ضمانتی را در خصوص خراب شدن سریع آن دریافت کنید.

• توجه به نماد اعتماد وب سایت فروش 

در نظر داشته باشید که برای خرید اینترنتی از سایت ها به نماد اعتماد الکترونیک آن توجه کنید، این نماد تنها به وب‌ سایت های با صلاحیت فروش اینترنتی اعطا می‌شود. در صورت تخلف هم می توانید از صاحب کسب و کار شکایت کرده و همه مبلغ خود را پس بگیرید.

• سریال کفش

معمولاً شماره سریال کفش یا کتونی زنانه و مردانه زیر زبانه آن‌ ها چاپ می ‌شود. با مراجعه به وب‌ سایت محصول مورد نظرتان میتوانید برند موردنظرتان و محل قرارگیری شماره سریال کفش یا کتانی را بررسی کنید. معمولا تولید کنندگان کفش‌ های اورجینال شماره سریال را در سمت راست قرار می ‌دهند. شماره سریال کفش‌ های فیک هم در سمت چپ قرار می‌گیرد.

مقایسه کتونی های اصل و فیک

تفاوت کفش اصل و فیک

به منظور مقایسه کتونی های اصل و فیک، تولیدکنندگان کفش‌های فیک تنها با هدف کسب درآمد طرح اصلی را کپی می‌کنند. این افراد از مواد ارزان و نامرغوب استفاده کرده و محصولات تولیدی خود را روانه بازار می‌کنند.

• رویه: جنس رویه کفش فیک از الیاف بی‌ کیفیت شیمیایی تولید شده و استفاده از آن ها منجر به بروز بیماری‌های پوستی می‌شود. عدم وجود منافذ مناسب برای تهویه هوا موجب تعریق پا شده و شرایط مناسبی برای رشد باکتری‌ها و میکروب‌های داخل کفش ایجاد می‌کند و احساس بوی بد توسط مصرف‌کنندگان نتیجه‌ نا مطلوب آن است.

• دوام: کفش‌های فیک از مواد نامرغوب و بی‌کیفیت تولید شده و دوام یا ماندگاری پایینی دارند. کفش‌های اصلی برای سال‌های طولاني استفاده میشوند.

• تکنولوژی ها: کفش های پیاده روی از ساختار و طراحی منحصر بفردی برخوردار بوده و با دارایی از تکنولوژی های مدرن مانع از خستگی و آسیب رسیدن به پاها می‌شود. ممکن است در نگاه اول بین کفش پیاده روی فیک و اورجینال تفاوتی مشاهده نکنید اما در طولانی مدت علائم پا درد، کمر و زانو درد را مشاهده می‌کنید. زیرا کفش های فیک فقط ظاهر نمونه های اورجینال را کپی کرده و فاقد هرگونه فناوری و تکنولوژی هستند.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد