ویژگی های کفش ورزشی لاکچری

ویژگی های کفش ورزشی لاکچری را بطور کامل در این مقاله از فروشگاه آنلاین کفش سوگند شرح می‌دهیم. کفش لاکچری مناسب با ویژگی های زیادی مثل قیمت مناسب و زیره و رویه استاندارد و مرغوب است‌. فقط قیمت مناسب از عوامل اصلی استاندارد بودن یک کتانی ورزشی نیست‌. مارک های معروف هم تضمینی برای یک کفش با کیفیت نیستند. با بررسی ویژگی ها و قسمت های مختلف کفش ورزشی می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

ویژگی های کفش ورزشی لاکچری 

✔ قابل تنظیم بودن بند کفش ورزشی لاکچری شرایط استفاده راحت برای افراد را فراهم می کند.

✔ پاشنه کفش باید پایدار و نرم باشد تا از حرکت عمودی یا افقی پاشنه جلوگیری کند.

✔ فضای کافی جلوی کتانی مردانه و زنانه راحتی کافی را برای انگشتان پا ایجاد می‌کند. معمولا پای افراد در زمان راه رفتن عادی گسترش یافته و  تا یک سانتی متر بیشتر . بنابراین، شما باید کفشی بلندتر از بلندترین انگشت خود را به اندازه عرض انگشت شست پای خود انتخاب کنید.

✔ بهتر است حداکثر اندازه پاشنه کفش ۲.۵ سانتی متر بوده و بهتر است که پاشنه کفش ورزشی بیش از ۲.۵ سانتی متر نباشد. در غیر اینصورت پاشنه و مچ پا ناپایدارتر شده و مستعد رگ به رگ شدن و درد در قسمت جلوی پا می شود.

ویژگی های کفش ورزشی لاکچری
مشخصات کفش اسپرت مناسب

۱- قابلیت تنفس از مهم ترین ویژگی های کفش ورزشی لاکچری است. قابلیت عبور هوا از ویژگی های با اهمیت کفش ورزشی است. بسیاری از فعالیت های ورزشی نیاز به تنفس بافت های پوستی دارند. کتونی‌های اسکیچرز از برندهای شناخته شده و با قابلیت تنفس پذیری مناسب هستند. این کتانی با تکنولوژی تحت عنوان AIR COOLED تولید شده و مانع عرق کردن و بو گرفتن پا می‌شود.

۲- انعطاف پذیری استاندارد و وزن مناسب کفش اسپرت نیز از ویژگی های مهم کفش های مناسب پیاده روی و دویدن است. حرکات ورزشی مثل خم شدن پنجه فشار بالایی به این ناحیه واردمی‌کند. انعطاف پذیری و دوام بالا کفش های اسپرت کفشی با ماندگاری مناسب را فراهم می کند. کفش های ورزشی پیاده روی و کفش مناسب دویدن با ویژگی نرمی و کشسانی بالایی هستند بطوری که برای انجام فعالیت های مختلف ورزشی بدون احساس خشکی و سفتی استفاده میشوند. بهتر است در زمان خرید کتانی مناسب ورزش هوازی به فکر استایل و زیبایی خود هم باشید. برای انتخاب کفش های ورزشی پیاده‌روی و کفش ورزشی مناسب دویدن، کفش ایروبیک و کفش‌های چند منظوره انتخاب مناسبی هستند.

۳- به منظور انتخاب و خرید کفش‌های ورزشی سایز کفش هم از موارد مهم و مورد توجه است. بهتر است هنگام خرید کفش اسپرت مردانه ارزان یا کفش زنانه استاندارد سایز کفشتان را به درستی انتخاب کنید. اگر کفش مورد نظرتان تنگ باشد انگشتان پا را به هم فشرده و باعث تغییر حالت انگشتان، تورم و بروز عفونت‌هایی در ناخن پا می‌شود. بزرگ بودن سایز کفش اسپرت هم باعث لیز خوردن در زمان ورزش، آرتروز و زانو درد می‌شود. بهتر است کفشی را انتخاب کنید که در ضمن استحکام مقداری هم فضای آزاد داشته باشد. 

ویژگی های کفش لاکچری مناسب پیاده روی (walking shoes)

کفش های مخصوص پیاده روی پایداری و استحکام مناسبی در ناحیه قوس پا دارند. کتانی های پیاده روی با میزان جذب فشار مناسبی بوده و آج های ریزی دارند. در زمان راه رفتن با کفش های مناسب پیاده روی استاندارد الگوی حرکت ثابت و تکراری پاشنه به انگشتان تکرار می شود.

در زمان خرید کفش کتانی های مناسب پیاده روی بهتر است کفش ورزشی با پایداری مناسب را انتخاب کنید. کفی راکر یا گهواره ای شکل کفش های پیاده روی گزینه مناسب برای افرادی است که مشکل آرتروز یا درد پا دارند. زیرا در زمان راه رفتن با این مدل کفش و کتانی کف پای فرد بصورت طبیعی از پاشنه به پنجه می غلتد و این حرکت برای مشکل و درد پا مناسب است.

ویژگی های کفش لاکچری مناسب رانینگ

 اهمیت یک کفش رانینگ خوب در انعطاف پذیری، پایداری و ثبات در محافظت از پا است. همچنین بهترین کفش های رانینگ با کنترل صحیح حرکت های ناگهانی پا و کشش مناسب در مسیرهای پیاده روی هستند. وزن سبک و با استحکام بالا و تنفس پذیری مناسب از ویژگی های کفش لاکچری مناسب رانینگ است. بهترین انواع کفش پیاده روی و رانینگ از طریق فروشگاه اینترنتی کفش سوگند ارائه می‌شود.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد