ویژگی کتونی استاندارد

ویژگی کتونی استاندارد را بطور کامل در این مقاله از سایت کفش سوگند شرح داده‌ایم. بهترین کفش های ورزشی مقاوم و منعطف بوده و با پایداری بالایی هستند. بهترین کتانی های استاندارد با قابلیت تنظیم بوده و با پاشنه کوتاه هستند. پنجه پهن و کفی نرم و قوس دار از ویژگی های کتانی استاندارد است. بهترین کتانی های استاندارد با پاشنه کتانی نرم، راحت و مقاوم در برابر ضربات مختلف است. وزن سبک و کفی طبی کفش های ورزشی از ویژگی های دیگر کتانی ایده آل است.

پاشنه استاندارد کفش

مناسب‌ترین اندازه برای پاشنه‌ کفش و کتونی ۲ تا ۴ سانتی‌متر است. کفش و کتانی مردانه و زنانه با پاشنه‌ پهن‌تر فشار وارد شده‌ بر گودی کف پا را کم کرده و راه رفتن افراد را آسان‌تر می‌کند. اگر اندازه‌ پاشنه از مقدار استاندارد بیشتر باشد سبب بروز آسیب‌هایی در زانوها و ستون فقرات می‌شود. فروشگاه اینترنتی کفش سوگند ارائه کننده بهترین کتانی های استاندارد با قیمت مناسب هستند.

وزن مناسب کفش ورزشی از ویژگی کتونی استاندارد

وزن سبک کفش و کتونی های ورزشی از ویژگی‌های کفش‌های ورزشی استاندارد است. کفش پیاده روی باید سبک و راحت باشد تا ورزشکاران در زمان دویدن یا فعالیت ورزشی احساس سنگینی نداشته باشند. معمولاً وزن کفش و کتونی زنانه و مردانه پیاده روی استاندارد بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم است. کتانی های سنگین باعث سنگین شدن پای افراد شده و حرکت و جابجایی در فعالیت های ورزشی را برای افراد سخت می‌کند.

ویژگی کتونی استاندارد

کفی استاندارد کتونی

کفی طبی و مناسب سایز پا از موارد مهم کتانی استاندارد است. کفی طبی هم مثل کفش طبی جهت اصلاح ناهنجاری ها استفاده می‌شود. استفاده از کفی طبی در طولانی مدت مشکل ایجاد شده برای پا را کم کرده و باعث اصلاح قامت فرد می‌شود. در خرید کفی طبی، باید ویژگی های آن را بررسی کرده و کفی طبی مناسبی را انتخاب کنید. برای تهیه کفی طبی باید اندازه، کیفیت، قیمت و هدف از خرید باید در نظر گرفته شود. در ادامه، برخی از مزایای کفی طبی به شرح زیر است:

1. کمک به کاهش اختلالات پزشکی

2. پشتیبانی از پا

3. رفع مشکلات بیومکانیکی

4. همترازی بدن و پا

5. جذب شوک که سبب کاهش فشار روی پا می‌شود.

زیره مناسب کتانی

زیره‌ TPU طول عمر بالایی داشته و عایق مناسبی در برابر انتقال حرارت است. زیره‌های تی پی یو سبک وزن بوده و به راحتی و بدون بروز خستگی در افراد استفاده می‌شود. این زیره‌ها گزینه مناسبی برای تولید کفش های ایمنی هستند. کفش و کتونی های فروشگاه اینترنتی کفش سوگند با زیره نرم و راحت و مقاوم در برابر ضربات تولید شده و عرضه می‌شوند.

زیره مقاوم کتانی

زیره PU

مواد سازنده pu نرم بوده و زیره‌ راحتی را برای کتانی ها خلق می‌کند. وزن این زیره ها کم بوده و باعث سبک وزن شدن محصول می‌شود و از خسته شدن پاها جلوگیری می‌کند. کیفیت بالای این زیره ها باعث طول عمر بالا و ماندگاری کفش‌ها می‌شود.

 انعطاف‌پذیری بالای این زیره ها سبب مقاومت بالای آن شده و از شکستن زیره جلوگیری می‌کند. این زیره‌ها فقط برای استفاده افراد با وزن‌های بسیار بالا با احتمال ساییدگی و خورده شدن هستند. زیره‌های پلی‌یورتان عایق مناسبی در برابر انتقال سرما، حرارت و رطوبت به داخل کفش است.

رویه استاندارد کتونی

رویه نرم و راحت، منعطف و تنفس پذیر از بهترین رویه های کتانی های استاندارد مناسب ورزش هستند. بهترین رویه های انواع کفش ورزشی در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم است. کتانی های فروشگاه کفش سوگند با رویه های استاندارد تولید شده و ارائه می‌شوند. کتانی های با کیفیت بالا، قیمت مناسب و مقرون بصرفه و زیره و رویه ایده آل از ویژگی کتونی استاندارد است. دریافت محصولات با ویژگی های استاندارد از مزایای خرید از فروشگاه آنلاین کفش سوگند است.

رویه مقاوم کتانی

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد