کتونی آدیداس اصل

کتونی آدیداس اصل و با کیفیت را مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی کفش سوگند میتوانید خریداری کنید‌. بهترین انواع کفش و کتونی مناسب آقایان و بانوان توسط مراکز فروش پوشاک ورزشی ارائه می‌شود. هر نشانه غلط املایی روی کفش یا جعبه کفش، چاپ ضعیف و بی کیفیت یا کارتن بی کیفیت نشانه‌های کفش تقلبی آدیداس هست. با دقت به برچسب و هولوگرام و کدهای QR می‌توان اصل بودن محصول را تشخیص دهید. کارتن بادوام و بسته بندی ایمن هم از ویژگی‌های کتونی های اصل آدیداس است.

کتونی آدیداس اصل 

کتونی آدیداس اصل و مرغوب به آسانی از طریق فروشگاه اینترنتی کفش سوگند ارائه می‌شود. خرید انواع کتونی مردانه و زنانه را به آسانی و بدون اتلاف وقت و درگیری های اضافی از فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانید خریداری کنید. معمولا کفش های آدیداس در کشورهای مختلفی تولید می شوند. مواد کتونی‌های آدیداس اورجینال در ابتدا با مواد مختلف در دفتر مرکزی آزمایشگاه های کشور آلمان بررسی شده و بعد از آن در کارخانه های اندونزی تولید می شوند. کشور چین هم از تولید کنندگان اصلی نایک است. همچنین تولید کتونی‌های آدیداس اورجینال آسیا توسط کشورهای اندونزی، ویتنام و چین هم تولید می شوند.

کتونی آدیداس اصل

خرید کفش آدیداس اورجینال 

انواع کفش و کتانی آدیداس اصل در سایز و رنگ و طرح متنوع ارائه می‌شوند. خرید کفش اسپرت آدیداس آقایان از طریق فروشگاه سوگند امکان‌پذیر است. خرید کفش های کتانی اصل به هر دو شکل مراجعه به فروشگاه های آنلاین و بصورت خرید حضوری از مراکز فروش امکانپذیر است.

قیمت کتونی آدیداس اورجینال

برخلاف سایر برندها کفش های آدیداس در انواع مدل مختلف تولید شده و با تنوع قیمتی مختلفی ارائه می‌شوند. معمولا قیمت کتونی آدیداس اورجینال نسبت به انواع فیک و کپی بیشتر بوده و  همچنین با کیفیت تر است. کفش‌های آدیداس و نایک گزینه های انتخابی ورزشکاران است. معمولا و کتونی های اصل آدیداس با کیفیت دوخت بالاتری بوده و با قیمت بیشتری به فروش می‌رسند.

ویژگی های کتانی آدیداس اصل

کتونی های آدیداس اصل دوخت یک دست و منظمی دارد. به راحتی و با کمی دقت می‌توان اورجینال بودن کتانی آدیداس را تشخیص داد. دقت کنید که دوخت کفش ادیداس اصل بصورت یکنواخت، ریز و پشت سر هم است. اگر در ساختار کفش و کتونی مورد نظرتان دوخت های نامرتب، ناقص و غیر یکنواخت مشاهده کردید باید به اصل بودن محصول شک کنید. معمولا ساختار کفش های فیک ضعیف بوده و پس از مدت کوتاهی پاره می‌شوند‌.

همه کفش‌های اورجینال ادیداس همراه با بارکد یا شماره سریال هستند. اگر کفش را با دقت بررسی کرده و به زبانه‌ آن دقت کنید، شناسه مختص محصول را مشاهده می‌کنید. با جست‌وجو شماره سریال در گوگل می‌توانید تصاویر و مدل کفش مورد نظرتان را ببینید. با سرچ شماره بارکد در گوگل و بررسی عکس‌های محصول مورد نظرتان از اصالت کالا مطمئن می‌شوید.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد