کفش جردن

کفش جردن یکی از کفش های ورزشی محبوب و پرفروش دنیا است. این کفش با ایده و همکاری اسطوره بسکتبال مایکل جردن و توسط نایک طراحی شده است. این کفش به دلیل دارایی از رنگ‌های هیجانی و طراحی برجسته خود شناخته شده است. 

انواع کتونی جردن نه تنها برای استفاده در زمین بسکتبال، بلکه برای مصارف عمومی هم محبوب و پر طرفدار است. رویه چرمی این مدل از کفش ها باعث مقاومت و دوام کفش‌های جردن نسبت به سایر محصولات شده است. قابلیت تهویه هوای داخل کتانی این مدل سبب استفاده راحت این محصول در فصل‌های گرم سال شده است.

خرید کفش جردن ارزان

کفش‌های جردن اصلی نسبت به انواع فیک ضخامت بیشتری داشته و این مورد از ویژگی های کفش های جردن اصل است. برای بررسی کردن نوع فیک و اصل کفش مردانه از جمله کفش های جردن، بندهای کفش را باز کرده و با بالا آوردن و بررسی زبانه روی پنجه کفش، کفش اصل را از نوع فیک آن تشخیص می‌دهیم.

با چرخاندن کفش‌ها جزئیات متفاوت کفش ها را مشاهده کرده و مقایسه می‌کنیم. کفش های جردن اصل از دسته پوشاک مردانه دوخت مرتب تری دارند. رنگ سفید کفش های جردن اصلی پر رنگ تر از انواع فیک آن است. کفش های جردن اصل معمولا بر اساس راحتی و انطباق با پای افراد طراحی شده‌اند. پایداری، آرامش و سازگاری کفش با پا از ویژگی‌های مهم کفش های جردن اصل است.

کفش جردن

ویژگی کتونی جردن

وزن کفش هم از عوامل در انتخاب و خرید کفش اسپرت پسرانه است. این کفش ها وزن مناسبی دارند زیرا کفش های اسپرت به منظور استفاده برای فعالیت های ورزشی، دویدن یا پیاده روی تولید می شوند. بنابراین وزن بالای کفش‌ها نباید باعث ایجاد احساس سنگینی یا خستگی در پای افراد شود. جنس انواع کفش و کتانی مردانه باید طوری انتخاب شوند که در زمان فعالیت و عوامل آسیب‌زا از پا محافظت کنند. جنس برخی از کفش ها با خاصیت آنتی باکتریال بوده و مانع بروز بیماری های قارچی در پا می‌شود.

 کفش های جردن دخترانه

برای تولید رویه کفش جردن دخترانه، مواد اولیه چرمی و پارچه‌ای بکار می‌رود. با قرار گرفتن سوراخ‌هایی روی قسمت پنجه کفش، تنفس‌پذیری مناسبی برای کفش ایجاد می‌شود. انواع کتونی جردن دوام و کیفیت مناسبی داشته و این ویژگی سبب افزایش کارایی کفش می‌شود. بالشتک استفاده شده در تولید این مدل از کفش‌های جردن، وزن پایینی دارد. بالشتک کفش های جردن ضربه های ناشی از فعالیت‌های ورزشی و پیاده‌ روی‌ را به خود جذب کرده و گزینه مناسبی برای خرید است.

قیمت کفش ورزشی جردن پسرانه

کفی کفش اسپرت پسرانه از مهمترین قسمت‌های یک کفش و موارد موثر در قیمت کفش های جردن است. کفی استاندارد لایه های مختلفی داشته و با قابلیت ضربه گیری خود فشارهای وارد شده به پا را می‌گیرد. ویژگی‌ مناسب کفی کفش باعث می‌شود تا آسیبی به پای افراد با وزن بالا نرسد.

جنس رویه و آستر درونی کفش هم از موارد مهم و موثر در قیمت کفش جردن پسرانه و دخترانه است. کفش های با خاصیت آنتی باکتریال بهترین انواع کفش ها هستند. فروشگاه آنلاین کفش سوگند  ارائه کننده انواع کیف و کفش با کیفیت است.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد