کفش نیو بالانس

کفش نیو بالانس از برندهای برجسته و لوکس دنیاست که کفش های ورزشی تولید شده توسط آن در دسته محصولات برجسته و گران قیمت قرار می‌گیرند. کفش های ورزشی نیوبالانس راحتی بالایی دارند. طراحی زیبا و کیفیت بالا هم از ویژگی های کفش‌های نیو بالانس است. کاربرد کتونی نیو بالانس برای ورزش، پیاده روی و مصارف روزانه است. فناوری‌های بکار رفته در تولید محصولات پوشاک این برند باعث شده که در برابر لغزش و لیز خوردن مقاومت بالایی داشته و در زمان وارد شدن ضربه هم از پاشنه پا محافظت کنند.

کفش نیو بالانس اصل

نخستین کتونی نیوبالانس برای استفاده دونده‌ها طراحی شده بود. کتونی های نیوبالانس همچنین برای ورزش‌هایی مثل تنیس، بوکس و بیسبال فوتبال استفاده می‌شود. وزن رویه کفش های نیو بالانس اصل کم بوده و طوری طراحی شده که در زمان استفاده، فضای مناسب و راحتی را برای پا ایجاد می‌کند. محصولات نیوبالانس لطافت و نرمی خاصی را روی سطح پای افراد ایجاد می‌کند.

وزن کتونی نیو بالانس طوری سبک است که در زمان استفاده احساس نمی‌شود. قسمت لایه میانی کتونی نیوبالانس از گروه پوشاک مردانه، مهم‌ترین قسمت آن است که در ساخت آن تکنولوژی‌های جدید و پیشرفته بکار رفته است. درواقع ساختار لایه ای کفش های نیو بالانس باعث نرمی و لطافت و راحتی کتونی‌ها می‌شود.

کفش نیو بالانس

کفش ورزشی نیو بالانس زنانه

رویه کفش ورزشی نیوبالانس زنانه از جنس الیاف تهیه شده و با قابلیت گردش هوای مناسب درون کفش است. به این ترتیب از رشد قارچ و باکتری داخل کتانی مردانه و زنانه جلوگیری شده و پا هم بوی نامطبوع پا نمی‌گیرد. همچنین این قابلیت در روزهای گرم تابستانی پای افراد را خنک نگه داشته و مانع تعریق بالای پا می‌شود. انواع کفش مردانه اسپرت و زنانه با کیفیت توسط فروشگاه آنلاین کفش سوگند ارائه می‌شود.

کتونی نیو بالانس مردانه

مدل 990 یکی از محبوب‌ و قدیمی‌ترین مدل‌های کفش نیو بالانس و مناسب دویدن است. این مدل با پشتیبانی از فناوری‌های راحتی و پشتیبانی برای فعالیت‌های ورزشی تولید شده است، همچنین از کفش‌های پرفروش نیوبالانس است.

مدل‌های 530، 9060، 1974، 550، 990، 2002 و 1300 بهترین کتونی های نیوبالانس هستند. هر یک از این مدل ها از مواد باکیفیت و مرغوب تولید شده و بسیار راحت هستند. بهترین کتونی نیو بالانس قابلیت پیاده‌ روی و انجام فعالیت‌های ورزشی بدون ایجاد خستگی را برای افراد ایجاد می‌کند. مدلی زیبا و جذاب داشته و انتخاب بسیار خوبی برای زنان و مردان شیک‌پوش است. همچنین از فناوری‌های نوین و مدرنی برای ساخت آن استفاده شده است. برای خرید انواع کفش ورزشی مردانه از جمله کفش اسکیچرز به فروشگاه اینترنتی کفش سوگند مراجعه کنید.

قیمت کتونی نیو بالانس اورجینال

قیمت کفش‌های اصلی نیوبالانس با توجه به نوع و مدل کفش متغیر است. مثلا قیمت کتونی نیوبالانس اورجینال مناسب دویدن در بازه 68 تا 245 دلار ارائه می‌شود. همچنین کفش‌های مخصوص فعالیت‌های ورزشی خاص مثل بسکتبال یا فوتبال قیمت بالاتری دارند.

بهتر است خرید کتونی نیو بالانس اصل را از فروشگاه‌های رسمی این برند انجام دهید. همچنین عواملی مثل جنس، طراحی، حجم تولید و تقاضا و سطح محبوبیت برند نیوبالانس از موارد تأثیرگذار در قیمت کفش ورزشی نیو بالانس اصلی این برند است. برای اطمینان از اصالت کتونی نیوبالانس، بهتر است روش‌های تشخیص اصالت کالا مثل بررسی کیفیت مواد و بسته‌بندی، برچسب‌ها و نشانه‌ها، جزئیات طراحی و کیفیت دوخت را بررسی کرده و همچنین از فروشگاه‌های رسمی این برند خرید کنید.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد