10 ویژگی کتونی ورزشی مناسب

10 ویژگی کتونی ورزشی مناسب را بطور کامل در این مقاله از سایت کفش سوگند شرح خواهیم داد. وزن مناسب، انعطاف مناسب کفش ورزشی، جنس آستر با کیفیت، لایه‌های میانی استاندارد محصول، سایز مناسب پنجه محصول، تناسب قوس کفش با فرم پاها، ظاهر مناسب و طراحی زیبای کفش ورزشی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتونی ورزشی مناسب برای بانوان و آقایان است. در ادامه مطلب هر یک از مهم‌ترین ویژگی‌ها را شرح می‌دهیم.

وزن مناسب کفش و کتونی ورزشی

برای انتخاب و خرید کتونی مناسب، وزن مناسب محصول از عوامل مهم مورد توجه در بین 10 ویژگی مناسب کتونی ورزشی استاندارد است. بهترین کتانی‌ها برای فعالیت با کتونی‌ها، راه رفتن و دویدن بصورت مداوم محصولی با وزن سبک است. برای تولید کفش سبک وزن باید همه اجزای آن هم باشند.

برای مثال یکی از زیره‌های سبک کفش‌های ورزشی EVA هستند که علاوه بر وزن کم، کیفیت مناسبی هم دارند. این موضوع برای انتخاب کفش مناسب پیاده روی و رانینگ اهمیت بیشتری دارد. معمولا کفش ‌های مناسب پیاده روی و دویدن باید وزن خیلی کمی داشته باشند تا فعالیت راه رفتن و دویدن برای افراد راحت باشد.

جنس آستر با کیفیت از 10 ویژگی کتونی ورزشی مناسب

برای تولید لایه داخلی کفش های ورزشی آستر بسیار نرم و راحت در نظر گرفته می‌شود. اصطکاک بالا در زمان فعالیت‌های ورزشی سنگین باعث التهاب و بروز تاول در پا می‌شود. جنس آنتی باکتریال آستر کفش‌های ورزشی از آسیب رسیدن به پاها جلوگیری می‌کند. آستر مناسب کفش ورزشی از بروز مشکلاتی مثل قارچ و بیماری‌های باکتریایی پا جلوگیری می‌کند. آسترهای چرم بزی از بهترین انواع آستر در بین آسترهای کفش و کتونی هستند.

انعطاف پذیری استاندارد

انعطاف مناسب محصول هم از ویژگی‌های با اهمیت برای انتخاب کفش پیاده روی و رانینگ است. انعطاف پذیری استاندارد کفش های رانینگ مهمتر از کفش های مناسب پیاده روی است. فعالیت‌های ورزشی مثل خم شدن پنجه باعث فشار بیشتر این ناحیه از کفش می‌شود. انعطاف پذیری و دوام بالا، سبب کیفیت و ماندگاری مناسب محصول می‌شود. کفش های ورزشی پیاده روی و رانینگ با لطافت و کشسانی بالایی هستند. بطوریکه بدون احساس خستگی و سفتی برای فعالیت های مختلف استفاده می‌شوند

قابلیت تنفس مناسب

قابلیت تنفس مناسب هم از ویژگی‌های با اهمیت در انتخاب کفش ورزشی استاندارد است، قابلیت عبور هوا از ویژگی‌هایی است که حتما باید در کفش ورزشی استاندارد وجود داشته باشد. 

معمولا برای استفاده کفش اسپرت، بسیاری از فعالیت‌های ورزشی به محصولی با تنفس بافت پوستی مناسبی نیاز دارند. برند اسکیچرز از برندهای معتبری است در زمینه تولید محصولات با تنفس پذیری بالا، عملکرد مناسبی دارد. محصولات اسکیچرز با کمک تکنولوژی جدیدی تحت عنوان AIR COOLED مانع از عرق کردن و بو گرفتن پای مصرف کنندگان می‌شوند. 

قوس متناسب با فرم پاهای کفش

کفش های ورزشی مناسب پیاده روی و رانینگ از رایج‌ترین کفش‌ها برای استفاده جهت فعالیت‌های روزانه افراد هستند. افراد مختلف با تست رطوبت می‌توانند فرم پاهای خود را مشخص کنند. معمولا ویژگی های مشترک مربوط به پا در بین همه افراد عادی یکسان است. تعداد انگشتان پا، پاشنه، مچ پا، شکل و حالت خاص پای هر فرد از جمله این ویژگی‌ها هستند. کفش‌های مناسب پیاده روی بهترین شکل از پشتیبانی از پا را ارائه می‌کنند.

10 ویژگی کتونی ورزشی مناسب

سایز پنجه کفش ورزشی

اندازه پنجه کفش‌های ورزشی استاندارد کمی پهن تر از کفش های معمولی است. پنجه پهن کفش‌های ورزشی سبب راحتی پاهای ورزشکاران در زمان ورزش شده و بافت محکم تری نسبت به سایر کفش ها دارد. پنجه کفش جلوترین قسمت کفش بوده و در زمان فعالیت با کفش های ورزشی فشار بسیار بیشتری به انگشتان پا وارد می‌شود. استحکام مناسب کفش‌های ورزشی از آسیب دیدن انگشتان پا جلوگیری می کند.

طراحی و ظاهر زیبای کفش

طراحی کفش های ورزشی تاثیر بالایی در راحتی استفاده دارند. معمولا رویه کوتاه کفش‌ها در زمان فعالیت ورزشی آزادی حرکت بیشتری به افراد می‌دهد. توجه به ظاهر محصول هم از موارد بسیار مهمی است. معمولا کفش‌های ورزشی در زمان انجام فعالیت‌های سنگین استفاده می‌شود. افراد هم در زمان فعالیت‌های ورزشی به انرژی و انگیزه بالایی نیاز دارند. محدود به موقعیت‌های رسمی نبوده و با انواع استایل و طرح و رنگ ها ست می‌شوند.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد