تاریخچه برند اسیکس

  تاریخچه برند اسیکس را بطور کامل در این مقاله از فروشگاه آنلاین کفش سوگند شرح داده ایم.

برند اسیکس از برندهای با قدمت بالایی است که در زمینه تولید لوازم ورزشی فعالیت می‌کند و قدمت آن به زمان قبل از سال ۱۹۵۰ برمی‌گردد. پس از جنگ جهانی دوم و زمانی که تازگی به پایان رسیده بود، بازار جهانی ژاپن با کمبود شدید عرضه کفش اسپرت مواجه بود و در آن زمان کمپانی  و کتانی اسیکس فعالیت خود را شروع کرده و در بازار تولید کفش انقلابی ایجاد کرد. امروزه نیز از فعالان در این حرفه است. کفش اسیکس اصل از بهترین و مرغوب‌ترین کفش‌های اسپرت و ورزشی در دنیا است که با طراحی بی‌نظیر و جذاب خود توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

 زمانی که بنیان گذار برند اسیکس آقای کیهاچیرو اونیتسوکا Kihachiro Onitsuka در شهر کوبه بود و پس از جنگ جهانی دوم متوجه کمبود شدید بازار شد و در اول سپتامبر سال ۱۹۴۹ تولیدی اسنیکرها را با مسئولیت محدود راه‌اندازی کرد. نام اسیکس در ابتدا اونیتسوکا بود. 

ویژگی های کتونی های اسیکس 

این برند معتبر فعالیت خود را با سرمایه‌گذاری روی تولید کفش‌های مخصوص بسکتبال آغاز کرد. طراحی و ساخت کفش‌های بسکتبال از سخت‌ترین فعالیت های لوازم ورزشی بود که برای طراحی و تولید آن‌ها نیاز به دقت بالایی بود. آقای اونیتسوکا با این نظر بود که اگر از پس تولید کفش و کتانی مردانه بسکتبال آسیکس برآید تولید هیچ کفشی دیگری برایش سخت نخواهد بود. بنابراین با همکاری شرکت تولید لاستیک محلی کفشی را طراحی کرد که ترکیبی از هایتاپ پی‌اف فلایرز و آل استار کانورس بود. 

 آقای اونیتسوکا ایده ابتدایی برای تولید اولین کفش این کمپانی را از ظاهر اختاپوس گرفته بود. او با خوردن سالاد اختاپوس و بررسی ساختار این حیوان به این فکر افتاد که زیره کفش‌های بسکتبال با میزان چسبندگی کافی مانع سر خوردن بازیکنان در زمین می‌شود.

تاریخچه برند اسیکس

ایده اختاپوس از تاریخچه برند اسیکس 

ایده اختاپوس خیلی هم خوب نبود. گودی‌های عمیق و چسبندگی بالای زیره این کفش‌ها باعث صدمه دیدن پای بازیکنان بسکتبال در زمین بازی می‌شد. در نهایت اونیتسوکا بهترین فرمول طراحی کتونی را پیدا کرد. شعار عقل سالم در بدن سالم هم شعار این برند از بنیان‌گذار آسیکس (ASICS) بود.

اونیتسوکا در سال ۱۹۷۷ نام این کمپانی را به اسیکس که مخفف عبارت لاتین anima sana in corpore sano و به معنای عقل سالم در بدن سالم است تغییر داد. برند اسیکس معتقد است که ورزش نوعی سبک زندگی برای بهبود سلامت کلی ذهن و روح بوده و هدف اصلی آن کمک به ارتقای فرهنگ ورزش در سطح جهان است. کفش‌های اسیکس، ازجمله مهم‌ترین محصولات ارائه شده توسط این برند هستند و در شهرت آن نقش مهمی دارند. ساختار ژله‌ای این محصول مهم‌ترین مشخصه آن است.

کفش‌ها با ویژگی‌های کاربردی مثل مقاومت مناسب در برابر ضربه، شوک و فشار بوده و با ساختاری همراه با فوم و پدهای قابل جذب تولید می شوند. تکنولوژی جاذب ضربه و ژل لیت از نکات مورد توجه در تولید این برند است.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد