خرید کتانی مردانه اورجینال اینترنتی

خرید کتانی مردانه اورجینال اینترنتی باکیفیت و مقرون بصرفه را با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کفش سوگند و پرداخت آنلاین میتوانید انجام دهید‌‌‌. بهترین انواع کفش و کتونی اصل آقایان در انواع طرح و رنگ و سایز از طریق فروشگاه اینترنتی کفش سوگند ارائه می‌شود.

خرید کتانی مردانه اورجینال اینترنتی ارزان 

بهترین انواع کتانی مردانه ارزان و مقرون بصرفه از طریق فروشگاه اینترنتی کفش سوگند ارائه می‌شود. برای خرید آسان و ارزان محصولات در بازه زمانی ارائه آفر به سایت مراجعه کرده و محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. کتونی‌های آقایان در انواع طرح و رنگ و سایز و با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت از طریق فروشگاه کفش سوگند به فروش می‌رسند. همه محصولات فروشگاه سوگند با ارسال رایگان و تحویل درب منزل هستند. کتونی مدل کارن و کتونی مدل کیان از کتانی های با کیفیت فروشگاه اینترنتی سوگند هستند.

ویژگی های بهترین کتانی مردانه اصل

در ادامه مطلب ویژگی‌های بهترین کتانی آقایان اصل را شرح خواهیم داد. بهترین کفش کتونی های اورجینال با کفی طبی و زیره و رویه استاندارد تولید می‌شوند. همچنین سایزبندی استاندارد و دوخت دقیق از ویژگی‌های بهترین انواع کتونی ها است. همه محصولات فروشگاه سوگند با ارسال رایگان و تحویل درب منزل انجام می‌شود. خرید کتانی مردانه اورجینال اینترنتی به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی کفش سوگند امکان‌پذیر است.

خرید کتانی مردانه اورجینال اینترنتی

مشخصات کتونی‌های اورجینال مردانه 

برای تولید بهترین محصولات و کتونی‌های اصل متریال با کیفیت بکار گرفته شده و  با قابلیت تنفس‌پذیری و انعطاف مناسب هستند. زیره و رویه استاندارد و مقاوم هم از ویژگی‌های بهترین کتونی‌های اورجینال است. بهتر است قبل از خرید کفش و کتونی های اصل ویژگی‌های مهم آن را بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید. تکنولوژی‌های بکار رفته در تولید‌، نوع بالشتک و کفی‌ کتونی، جنس زیره و رویه و نوع دوخت از موارد مهم در بررسی‌های مهم برای تشخیص کتونی‌های اصل از نوع فیک آن است.

جنس رویه کتونی‌های اورجینال 

این محصول دارای رویه مشبکی بوده و قابلیت تنفس‌پذیری بالایی بوده و همین موضوع مانع تعرق بالا پاها می‌شود. رویه بهترین کتانی ها از فناوری فانتوم فیت طراحی شده است. رویه بهترین کفش و کتونی های اصل از پارچه مش و پارچه جیر تولید می‌شود. بهترین رویه ها علاوه بر دوام و کیفیت بالا تنفس‌پذیری بالایی هم دارند. استحکام و دوام مناسب هم از ویژگی‌های بهترین کتانی های اورجینال است.

وزن کفش کتونی های اصل 

برای تشخیص کتونی‌های اصل از نوع فیک بهتر است بدانید که محصولات اورجینال از مواد بسیار سبکی تولید شده و کاملا سبک هستند. وزن کم محصولات به افزایش سرعت ورزشکاران کمک می‌کند. همچنین سبکی کتانی ها از تحمیل خستگی زیاد به پاها جلوگیری می‌کند.

زیره کتونی های اصل


زیره کتونی های اورجینال از مواد مرغوب، مقاوم و منعطف تولید شده و در برابر فشار و ضربات مختلف مقاوم است. زیره پلی یورتان یا pu از رایج ترین زیره های با وزن و چگالی کم بوده و بسیار سبک هستند. این جنس زیره برخلاف نرم بودنش بسیار سر سخت و مقاوم بوده و به آسانی آسیب نمی بیند و معمولا طول عمر بالایی دارد.
زیره های چرمی از بهترین زیره های کفش و کتونی های اورجینال هستند و کیفیت مواد بالایی دارند. زیره های چرمی دست ساز کتونی های اورجینال بصورت طبیعی و مقاوم هستند. این زیره در ساختار کفش های چرمی بکار رفته و عرق پا را جذب می‌کند. همچنین از تولید قارچ و باکتری ها در کفش جلوگیری می کنند.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد