خرید کتانی مردانه برند

خرید کتانی مردانه برند با کیفیت را با قیمتی مقرون بصرفه از فروشگاه اینترنتی کفش سوگند انجام دهید. به منظور خرید  کتونی  مردانه برند در ابتدا به سایت مراجعه کرده و با انتخاب محصول، رنگ و سایز مورد نظرتان ثبت سفارش کنید. پس از پرداخت هزینه کالا محصول مورد نظرتان درب منزل ارسال می‌شود. انواع کتانی‌های مردانه برند فروشگاه کفش سوگند، برند اسکیچرز، برند نایک، برند آدیداس، برند نیوبالانس و ... است.

خرید کتانی مردانه برند آدیداس

خرید کتونی برند مردانه آدیداس را با قیمتی مقرون بصرفه از طریق فروشگاه سوگند می‌توانید انجام دهید.

برند آدیداس اصل معمولاً با یکسری بند کفش اضافی و با بسته‌ بندی شیک و خاص است. این بندها در انواع تقلبی کتونی‌های تقلبی آدیداس از دسته پوشاک مردانه موجود نیست. درصورت وجود هم با کیفیت پایینی هستند که به آسانی شناسایی می‌شود.

کیفیت بالای دوخت کفش‌های آدیداس از دلایل محبوبیت آن‌ها است. در ساخت کفش‌ آدیداس اورجینال دوخت نامنظم و نخ اضافی وجود ندارد. در حالی که در تولید کفش‌ های فیک این موارد رعایت نمی‌شود. چرم بکار رفته در تولید کفش‌‌های کتانی آدیداس اصلی، درخشان‌ تر از چرم‌ بکار رفته در انواع فیک کتونی مردانه برند آدیداس است.

پاشنه کتونی آدیداس فیک از لاستیک بی کیفیت تولید شده‌ و زیره کفش‌‌های آدیداس اصلی از پلاستیک PU است. مواد پی یو دوام و مقاومت پاشنه کفش را افزایش می‌‌دهد. کفی‌های طبی بکار رفته در قسمت داخلی کفش‌های آدیداس اصل سبب محافظت از پا شده و از آسیب دیدن پا ها جلوگیری می‌کند. 

کتانی مردانه برند اسکیچرز

کتونی برند اسکیچرز مردانه هم علاوه بر سایر برندهای کتانی مردانه توسط این فروشگاه ارائه می‌شود. خرید کتانی مردانه برند اسکیچرز را به راحتی از فروشگاه سوگند می‌توانید انجام دهید.

وزن سبک و بالشتک زیره و ظاهر منحصر بفرد کفش‌ها کتانی اسکیچرز ویژگی‌های مورد نیاز برای برای کفش مناسب فعالیت ورزشی است. برای مراقبت از پا در حین دویدن عالی است. کفی حرفه ای و سنسورهای مناسب بکار رفته در ساخت کتونی برند اسکیچرز سرعت و فشار را بهتر به پا منتقل کرده و ورزشکار سریع‌تر می‌دود.

کفش های اسکیچرز با تکنولوژی گوگل پیلار است. این ویژگی راه رفتن در سطوح مختلف را برای افراد آسان می‌کند. زیره کفش اسکیچرز مثل بالشتکی نرم عمل کرده و پیاده روی راحتی را برای افراد رقم می‌زند. نکته مهم فناوری تولید کفش‌های اسکیچرز فرورفتن سنگ ریزه در زیره کفش است که به راحتی هم قابل جداسازی است.

بالشتک نرم زیره 5GEN  نامیده شده و به افراد کمک می کند تا در هنگام پیاده روی افراد انرژی زیادی از آن‌ها گرفته نشود.

کتونی اسکیچرز با کفی گوگا مکس بوده و راحتی را برای پای افراد به ارمغان می آورد، فناوری گوگا مکس به افراد کمک می‌کند تا هنگام پیاده روی خسته نشوند.

خرید کتانی مردانه برند

کفش ورزشی مردانه برند نایک

کتونی مردانه برند نایک ارزان را با مراجعه به سایت کفش سوگند می‌توانید دریافت کنید. خرید کتانی مردانه برند نایک به راحتی از طریق فروشگاه کفش سوگند امکانپذیر است.

لوگو کتونی نایک، جنس کفی، میزان انعطاف پذیری و  قیمت، سبک پارچه، جعبه¬ کالا و حتی املای کلمه نایک کتانی‌های نایک اصل منحصربفرد است. حتی بند بکار رفته در تولید کفش نایک اصلی متفاوت از انواع کتونی‌های نایک فیک است. لوگوی نایک کفش‌های فیک با قطری کمتر یا بیشتر و حتی با رنگ دیگری چاپ می‌شود که نشانه فیک و تقبلی بودن کفش‌های نایک است.

کفش‌های نایک با ساختار و مواد با کیفیت تولید می‌شوند. به دلیل بکار رفتن مواد خاص در بدنه، کف و بخش میانی کفش‌های کتانی برند نایک مناسب فعالیت‌های وزشی و مصارف روزانه است. کفش‌های فیک تولید شده با برند و لوگو نایک هیچکدام از ویژگی‌های کفش نایک اصل را ندارند.

کفش کتونی مردانه برند نیوبالانس

کتانی آقایان برند نیوبالانس در انواع سایز و رنگ توسط فروشگاه آنلاین کفش سوگند ارائه می‌شود. خرید کتانی مردانه برند نیوبالانس را به راحتی از فروشگاه کفش سوگند می‌توانید انجام دهید.

کفش های نیوبالانس معمولا طوری طراحی می شوند که در زمان استفاده شرایط مناسب و راحتی برای پا ایجاد می‌شود. وزن کفش‌های نیوبالانس بطوری سبک است که گویی در زمان استفاده از آن هیچ کفشی را در پا احساس نمی‌کنید. سبکب و راحتی کتونی‌ها بهترین خصوصیات کفش مناسب استفاده روزانه است.

لایه میانی انواع کفش نیوبالانس مهم‌ترین قسمت آن است. معمولا تکنولوژی‌های ویژه در ساخت آن بکار می‌رود. درواقع نرمی و راحتی کتونی نیوبالانس به دلیل ساختار این لایه در کتونی ها است.

تکنولوژی Abzorb از فناوری‌های مختص برند نیوبالانس است. این برند برای ساخت فوم های مخصوص خود با شرکت لاستیک سازی دوپن آمریکایی فعال در زمینه تولید مواد شیمیایی، همکاری می کند. فوم های ابزورب بکار رفته در کفش های نیوبالانس بسیار سبک بوده و دوام بالایی دارد.

ویژگی بارز این فوم‌ها توانایی جذب بالای ضربه‌های ناشی از فعالیت های مختلف ورزشی است. درصورتی که کفش ورزشی حمایت کافی از پا نداشته باشد باعث آسیب و صدمه رسیدن پا می‌شود. خرید کتونی مردانه برند با کیفیت و مقرون بصرفه از طریق فروشگاه اینترنتی کفش سوگند امکانپذیر است.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد