خرید کیف دستی مردانه ارزان

خرید کیف دستی مردانه ارزان را با مراجعه به سایت کفش سوگند و ثبت سفارش می‌توانید انجام دهید. کیف دستی مردانه از ضروری‌­ترین اکسسوری‌­های مناسب آقایان در سفرهای کاری و مصارف روزمره است. درواقع کیف های دستی مردانه محلی برای نظم و امنیت بخشیدن به دسته چک، پاسپورت، کیف پول و سایر اسناد و مدارک مهم افراد است. انواع کیف دستی‌­های مردانه جذاب و با کیفیت از محصولات فروشگاه اینترنتی کفش سوگند است.

کیف اداری مردانه

کیف اداری آقایان از جمله کیف های دستی مناسب آقایان است. کاربرد کیف های اداری مردانه برای حمل لوازم مورد استفاده در ادارات مثل لپ تاپ، اسناد و لوازم الکترونیکی است. معمولا کیف های اداری با دسته ی بلند و قابل تنظیم برای قرار گرفتن روی شانه افراد است. معمولا کیف های اداری از جنس چرم، پارچه، پلاستیک یا ترکیب این مواد تولید می‌شوند. انواع کیف های اداری مناسب آقایان از دسته پوشاک مردانه در رنگ های تیره و ملایم مثل مشکی، قهوه ای، طوسی و آبی تولید شده و حالتی جدی و رسمی به افراد می‌بخشد.

کیف چرم اداری مردانه شیک

کیف های دستی مردانه با توجه به نوع جنس و مدل های مختلف کاربردهای متعددی دارند. برخی از کاربردهای کیف دستی مردانه به شرح زیر است.

  • جابجایی وسایل شخصی مثل کلید، کیف پول، موبایل، عینک و دارو
  • حمل لوازم و اسناد اداری مثل کتاب، نوت بوک، تبلت، لپ تاپ و لوازم الکترونیکی 
  • استفاده برای جابجایی لباس، کفش، حوله، لوازم بهداشتی، وسایل سفر، ورزش و کمپینگ 
  • جلوه و زیبایی بخشیدن  به شخصیت و سبک استایل آقایان با توجه به رنگ، جنس، طرح و برند کیف
  • ایجاد راحتی و آسایش برای حمل وسایل با کمک دسته، بند، زیپ، جیب کیف مردانه

خرید کیف دستی مردانه ارزان

خرید کیف دوشی اسپرت مردانه

کیف رودوشی یکی از انواع کیف دستی مردانه است که برای حمل وسایل سبکی مثل کیف پول، کلید، موبایل و عینک استفاده می‌شود. کیف رودوشی با بند بلند و قابل تنظیم است. کیف های رودوشی از جنس چرم، پارچه، کنواس، نایلون، پلاستیک یا ترکیبی تولید می‌شوند. کیف های رودوشی مردانه در انواع طرح و رنگ متنوع و متناسب با سلیقه آقایان ارائه می‌شود. معمولا کیف های کوچک، شیک،  سبک و با کیفیت از گزینه های مورد پسند آقایان است.

قیمت کیف دستی مردانه ارزان

قیمت کیف مردانه اسپرت به عوامل مختلفی مثل جنس بکار رفته در تولید، طرح و سایز کیف های دستی آقایان وابسته است. هرچه دوام و استحکام و دوام کیف های مردانه و مواد بکار رفته در تولید آن‌ها بالا باشد با قیمت بیشتری ارائه می‌شوند. خرید کیف دستی مردانه ارزان را در بازه زمانی ارائه آفر فروشگاه می‌توانید انجام دهید. همه محصولات فروشگاه سوگند از جمله کیف و کفش مردانه و زنانه با ارسال رایگان درب منزل تحویل می‌گیرید.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد