قیمت کتونی

قیمت کتونی فروشگاه اینترنتی کفش سوگند مقرون بصرفه و متناسب با نوع محصول است. معمولا محصولات مرغوب و با کیفیت قیمت بیشتری داشته و محصولات بی کیفیت ارزان تر عرضه می‌شوند. قیمت کتانی به عوامل مختلفی بستگی دارد. مواد اولیه بکار رفته در تولید، نوع دوخت و کیفیت تولید محصول، زیره و رویه بکار رفته در ساخت کتونی، نوع برند و سایز کتانی از عوامل تاثیرگذار در قیمت کتانی ها است.

قیمت کتونی ارزان فروشگاه سوگند

فروشگاه اینترنتی کفش سوگند ارائه کننده انواع کفش و کتونی ارزان و با کیفیت است. قیمت کفش‌های ورزشی مردانه وابسته به چند عامل مختلف است. برند و شرکت تولید‌کننده کفش و کتونی یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت کتونی است. معمولا برندهای معروف ورزشی با قیمت بالاتری ارائه می‌شوند.

عرضه و تقاضا بازار هم از موارد موثر در قیمت محصولات است. کمبود عرضه یا تقاضای بالای محصول باعث افزایش قیمت محصول می‌شود. بررسی فروشگاه های مختلف و مقایسه قیمت‌ها به مشتریان کمک می‌کند که کتونی مردانه یا زنانه با کیفیت و قیمت مناسبی انتخاب کنند.

عوامل موثر در قیمت کتانی

کیفیت مواد بکار رفته در ساختار کفش‌ها باعث افزایش قیمت کتانی ها می‌شود. نوع فناوری‌های بکار رفته در تولید کفش ها نیز از عوامل تاثیرگذار در قیمت کفش و کتونی ها است. کفش‌های ورزشی مجهز به فناوری‌های پیشرفته مثل سیستم‌های گردش هوا، بکار رفتن فوم‌های جذب ضربه و رویه‌های منعطف باعث افزایش قیمت محصولات می‌شود.

همچنین، نوع ورزش مورد استفاده نیز در قیمت کفش تأثیرگذار است. مثلا کفش‌های مناسب بسکتبال یا دویدن گران‌تر هستند. محصولات تخصصی از مواد بادوام‌ تری تولید شده و گران تر عرضه می‌شوند.

قیمت کتونی

مواد سازنده کتونی ها

چرم از بهترین موادها برای ساخت کفش و کتانی های مردانه و زنانه است. معمولا جنس چرم تداعی کننده کیفیت و زیبایی محصولات است. معمولا محصولات چرمی از گرانترین و لوکس ترین پوشاک هستند. همچنین کفش وکتونی های چرمی بسیار محکم و با دوام هستند. کفش های چرمی به مرور زمان با سایز پای افراد شما مطابقت پیدا کرده و به تنظیم دمای پای افراد کمک می‌کند. بطور کلی مزایای استفاده از مواد سازنده چرمی برای تولید کتونی ها به شرح زیر است. تولید محصولات با کیفیت بالاتر تولید کفش و کتونی های منعطف تنفس پذیری مناسب و تنظیم دما پاها

فناوری های بکار رفته در ساخت کفش و کتونی ها

تکنولوژی پادلار (P.O.D) یکی از تکنولوژی‌های بکار رفته در تولید کتونی‌های آدیداس است. این تکنولوژی ضربات وارد شده به پا در زمان دویدن را جذب کرده و باعث افزایش انعطاف کتونی می‌شود. این تکنولوژی سبب ایجاد احساس راحتی پا در زمان دویدن و پیاده‌ روی می‌شود. کفش‌های تولید شده با تکنولوژی BOOST بسیار راحت و سریع هستند. کفی های تولید شده با این تکنولوژی یک فوم بسیار نرم دارند که از هزاران کپسول انرژی ساخته می‌شود. انرژی داخل این کپسول‌ها ذخیره شده و در زمان دویدن آزاد می‌شود. انرژی کپسول ها باعث کاهش مصرف انرژی فرد در زمان دویدن شده و منجر به طی کردن مسافت بیشتر توسط ورزشکار می‌شود. کفی‌های محصولات تولید شده با این تکنولوژی با ویژگی‌هایی مثل وزن سبک، منافذ تنفس پذیری مناسب و پوشش کامل پا هستند.

زیره و رویه کفش کتانی

زیره و رویه کفش کتانی ها از اجزای مهم و تاثیر‌گذار در کیفیت و قیمت کفش کتونی ها هستند. زیره کفش در پایین‌ ترین قسمت کفش قرار گرفته و در تماس مستقیم با زمین است. قسمت زیره از مواد مختلفی ساخته می‌شود. به منظور تولید کفش کتونی ها ممکن است جنس مواد سازنده محصول با جنس سایر بخش‌های کفش‌ یکی نباشند. در برخی کفش‌ها فقط زیره از چند مواد اولیه مختلف ساخته می‌شود. بهتر است رویه کفش و کتونی زنانه و مردانه از موادی ساخته شود که عبور و مرور و جریان هوا در فضای داخلی کفش به راحتی انجام شده و با قابلیت تنفس پذیری مناسبی باشد. همچنین برخی از رویه های با کیفیت ضد آب و ضد ضربه هستند.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد