معرفی گران ترین کتونی های جهان

معرفی گران ترین کتونی های جهان را بطور کامل در این مقاله از سایت کفش سوگند انجام داده‌ایم. مایکل جردنز گیم ورنز کانورس فست بریکاین گرانترین کفش ورزشی استفاده شده توسط ورزشکاران است. قیمت این کفش کتانی 190،000 دلار فروخته شده است. تیم ایالات متحده در المپیک لس آنجلس سال 1984 موفق به کسب طلا شد و چند دهه بعد یک جفت از این کفش توسط مایکل جردن به امضا شده و به حراج رسید.

معرفی گران ترین کتونی های جهان با کیفیت

در ادامه مطلب بهترین کتانی های اورجینال جهان را معرفی کرده و قیمت هر یک از آن ها را هم شرح می‌دهیم. لیست گران ترین کتانی های ایران و جهان از دسته پوشاک مردانه را در ادامه مطلب توضیح داده‌ایم.

سولید گلد اُ وُ ایکس ایر جردنز

برای معرفی گران ترین کتونی های جهان سولید او ایکس یک جفت کفش ورزشی پوشانده شده با طلای 24 عیار و به ارزش 2 میلیون دلار است. این کتانی توسط هنرمند آمریکایی متیو سننا ساخته شده و هر جفت آن 50 پوند وزن دارد.

بوسمی 100 ام ام دایمند

در ساختار کتانی مردانه بوسمی 11.5 قیراط الماس و همچنین طلای 18 عیار در ساختار آن قرار دارد. اگر یک جفت کفش کاملاً منحصر به فرد بخواهید‌. کتونی خاص بوسمی را با پرداخت 132000 دلار دریافت می‌کنید.

مایکل جردنز گیم ورنز کانورس فست بریک

این کفش که گرانترین کفش ورزشی پوشیده شده تا کنون است ، به قیمت 190،000 دلار فروخته شده است. در سال 1984 ، تیم ایالات متحده در المپیک لس آنجلس موفق به کسب طلا شد و چند دهه بعد ، یک جفت از این کفش که توسط مایکل جردن به امضا رسیده بودند ، به حراج در آمدند. در ابتدا مبلغ حراجی در نظر گرفته شده 100،000 دلار بود اما حراج این محصول فراتر از حد تصور انجام شد.

ایر جردن 12 (فلو گیم)

ایر جردن 12 با ارزش 104 هزار دلار بوده و زمانی که مایکل جردن مبتلا به بیماری آنفولانزا بود از این کتانی استفاده کرد. با توجه به قیمت این کفش ورزشی، از نادرترین کفش های روی کره زمین است.

مایکل جردنز گیم ورنز کانورس فست بریک

این کفش کتانی از گرانترین کفش های ورزشی استفاده شده توسط ورزشکاران به امروز است، این کتانی با قیمت 190،000 دلار فروخته شده است. این کتانی ورزشی چند دهه پس از کسب طلا توسط تیم ایالات متحده المپیک لس آنجلس به حراج رسید.

نایک یزی 2 رد اکتبر

 به منظور معرفی گران ترین کتونی های جهان کتانی نایک یزی 2 رد اکتبربا قیمت 7500 دلار ارائه می‌شود. کانیه وست از محبوب‌ترین رپرهای دنیا تبلیغات این کفش کتانی را انجام داده است. تنها دلیل محبوبیت و قیمت بالای این کفش تبلیغات گسترده کانیه نبوده است. طراحی و رنگ خاص این کفش هم از دلایل اصلی قیمت بالای آن است.

 معرفی گران ترین کتونی های جهان

کفش های ورزشی جردن‌

بیشتر محبوبیت کفش‌های جردن به دلیل استفاده چهره‌ محبوب مایکل جردن از این برند است. این کتونی توسط بسیاری از سلبریتی‌ها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. ایر جردن ام بی با قیمت 4500 دلار توسط مایکل جردن ویلکینز، ایر جردن 10 با قیمت 20000 دلار، مکلمر ایکی ایر جردن 6 هم با قیمت 25000 دلار ارائه شده و توسط مک مورم رپر معروف استفاده شده است. دی جی خالیدز ایر جردن 3 نیز با ارزش 25000 دلار توسط دی جی خالیدز، امینم ایکس کارهات استفاده شده است. یکی از کتانی های گران برند ایر جردن 4 با ارزش 30000 دلار بوده و توسط امنم پوشیده شده است. ایر جردن 12 نیز با قیمت 100000 دلار توسط مود دریک و مایکل جردن پوشیده شده است. مایکل جردنز گیم ورنز کانورس فست نیز با قیمت 190373 دلار توسط مایکل جردن پوشیده شده است. کتانی های جردن محبوبیت بالایی داشته و در لیست گرانترین کفش های دنیا قرار دارد.

کتونی آدیداس NMD Friends and Family

این محصول در لیست گران‌ترین کتانی های آدیداس قرار دارد. این مدل از محبوب‌ترین کفش‌ کتانی های سال ۲۰۲۱ بود. این کتونی با ارزش ۵ هزار و ۱۸۴ دلاری از گران‌ترین کفش‌های آدیداس بازار است. این کفش‌ از مواد باکیفیت تولید شده‌ و نهایت راحتی و پشتیبانی را برای پاهای افراد فراهم می‌کند.

طراحی شیک این کفش با ترکیبی از رنگ‌های مختلف سبز نعنایی و سرمه‌ای است که کنتراست چشم نوازی را ایجاد می‌کند. زیره میانی این کفش ورزشی با فناوری نمادین Boost آدیداس همراه بالشتک بیشتری است که فرآیند قدم زدن و دویدن را برای ورزشکاران راحت‌تر می‌کند. نسخه محدود Adidas NMD Friends and Family به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس این برند تولید شد و آن را به محصولی خاص برای علاقه‌ مندان برند آدیداس تبدیل کرد. تنها ۵۰۰ جفت از این کتانی‌ها در سراسر جهان تولید شده‌ و کالایی کمیاب است.

کتانی آدیداس NMD R1 Pk Firestarter

آدیداس NMD R1 Pk Firestarter نمونه کلاسیک از کفش کتانی کلاسیک و گران‌ قیمت با ارزش ۶ هزار و ۷۹۰ دلار است. این کتانی از گران‌ترین کفش های آدیداس است. این محصول در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد. برخی قیمت بالای آن را به دلیل کیفیت بالا و ارائه استایل مناسب می‌دانند.

کتانی آدیداس NMD R1 Pk Firestarter

 کتانی the firestarter آدیداس

کتانی The Firestarter آدیداس با رنگ خاکستری و نورهای قرمزرنگ به بازار ارائه شد. تمی با نماد گرما داشته و نمایانگر آتش و اشتیاق است. این کفش ورزشی تناسب محکم و یکپارچه داشته  و راحتی و دوام را فراهم می‌کند. کتانی Firestarter NMD همراه با یک کفی مدل Boost ارائه می‌شود که سبب زیبایی و راحتی کتانی می‌شود. طراحی خاص و کمیاب‌ آن هم باعث شده است که این محصول به گزینه‌ مناسبی برای ارائه به علاقه‌مندان کفش‌های کتانی و کلکسیونرها باشد.

گرانترین کتونی ایران 

برخی برند و محصولات ایرانی صنعت پوشاک و کفش‌سازی قیمت بالایی دارند. در ادامه به معرفی گرانترین کفش‌های ایران خواهیم پرداخت. به منظور معرفی گران ترین کتونی های جهان برند شخصی از برندهای گران کفش‌های ایرانی است. این برند از چرم درجه یک و جنس‌های با کیفیت تولید شده و با جدید ترین طراحی‌ها ارائه می‌شود. محصولات برند شخصی محصولات با کیفیت بالا را تولید کرده و تنها در فروشگاه‌های مختص خود به فروش می‌رساند.

بوت اسپینال از کفش‌های گران ایرانی این برند است. این برند در تولید کفش‌های کاری و اسپرت از برترین برندها شناخته شده است. در تولید بوت‌های اسپینال بهترین جنس چرم بکار رفته و همچنین در سبک‌های مختلفی طراحی می‌شوند. ماتیس هم از برندهای مشهور صنعت کفش‌سازی ایران است که معمولاً محصولات خود را با قیمت بالایی ارائه می‌کند. کفش‌های ماتیس از جنس‌ چرم با کیفیت و  درجه یک تولید شده‌ و طراحی منحصر بفردی دارد. معمولا کفش‌های گران بهای ایران تعداد تولید محدودی دارند و تنها در فروشگاه‌های خاص به فروش می‌رسند. این کفش‌ها انتخاب مناسب کسانی است که قصد خرید یک محصول با کیفیت بالا را دارند.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد