نکات مهم خرید کفش مردانه

نکات مهم خرید کفش مردانه را در این مقاله شرح خواهیم داد. برای خرید انواع کفش مردانه در ابتدا جنس و ظاهر و ویژگی‌های فنی کفش را بررسی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. راهنمای خرید کفش مردانه را در ادامه مطلب شرح می‌دهیم. بهترین انواع کفش آقایان با پرداخت آنلاین توسط فروشگاه اینترنتی کفش سوگند درب منزل ارسال می‌شود.

در خرید کفش مردانه به چه نکاتی دقت کنیم؟

برای انتخاب و خرید یک کفش مردانه استاندارد به نکات زیر دقت کرده و قبل از خرید نیز بررسی کنید تا کفش مردانه ایده‌آل تهیه کنید.

بررسی موارد مربوط به کیفیت کفش

در ادامه مطلب موارد مربوط به کیفیت کفش آقایان از جمله توجه به جنس، وزن، راحتی، مقاومت، طرح و رنگ کفش را شرح می‌دهیم.

بررسی سایز کفش

دقت کنید که کفش و کتانی مردانه کاملا متناسب و سایز پای شما باشد تا در زمان راه رفتن، خیلی تنگ یا گشاد نباشد تا فشاری به پا وارد نکرده و تعادل‌ را برهم نزند.

وزن کفش از نکات مهم خرید کفش مردانه

وزن کفش از موارد مهم خرید کفش است. وزن مناسب و سبک کفش استاندارد نه تنها کیفیت آن را تضمین کرده بلکه مانع آسیب‌رساندن به پاها و کمر می‌شود. انتخاب کفش سنگین وزن در طولانی مدت سبب بروز آسیب‌های زیادی در پا می‌شود.

جنس کفش

جنس کفش‌ها نباید خیلی خشک باشد که باعث اذیت پا در زمان راه رفتن افراد شود. جنس‌ خشک کفش حس خوبی را به افراد منتقل نمی‌کند. همچنین بیش‌ از اندازه شل و سبک بودن هم برای یک کفش مناسب نیست.

به منظور بررسی نکات مهم خرید کفش مردانه و انتخاب یک جنس مناسب باید به زیره، رویه، کفی، زبانه و همه بخش‌های کفش توجه کرده و بهترین مورد را انتخاب کنید. طراحی کفش نیز باید طوری باشد که با قابلیت رد و بدل شدن هوا داخل کفش باشد تا پا عرق نکرده و بو نگیرد.

راحتی کفش

بارها شنیده‌اید که پا قلب دوم انسان است. محافظت از پا اهمیت ویژه‌ای برای افراد دارد.اصلی‌ترین هدف خرید کفش استاندارد، راه رفتن راحت و ساده‌تر است. بهتر است در زمان خرید بیشتر از سایر موارد به راحتی پا در زمان استفاده از کفش توجه کنید و ظاهر، قیمت و سایر موارد را در اولویت قرار ندهید. کفش‌های خشک و بدون انعطاف‌ راحت نبوده و گزینه مناسبی نیستند.

محکم بودن کفی کفش

بهترین کفش های آقایان سبک، زیبا و راحت هستند. اما اگر خیلی نازک یا شل باشند به محض قرار گرفتن اجسام ریز تیز در زیر کفی‌ کفش سوراخ شده و نمی‌تواند از پا در برابر آسیب ها محافظت کند. بهتر است کفش‌های مردانه با مقداری لژ باشند تا از سر خوردن افراد جلوگیری کرده و از پا در برابر اجسام بیرونی محافظت کند.

توجه به رنگ کفش

 معمولا کفش های آقایان تنوع رنگی بالایی ندارند. اما بهتر است در زمان خرید کفش مردانه به رنگ آن دقت کرده و آن را با توجه به مکان و زمان استفاده مورد نظرتان انتخاب کنید. برای مثال برای بلندتر جلوه کردن قدتان کفش را همرنگ شلوار خود انتخاب کنید. 

دوخت کفش

در زمان خرید کفش های مردانه دقت کنید که لبه های کفش دوخت مناسب و کافی داشته باشد تا دوام بالاتری داشته باشد. کفش‌های با دور چسب معمولا طول عمر بالایی ندارند. اگر انتخاب شما کفش با دور لبه های چسبی بود با پرداخت اندکی هزینه به کفاش می‌توانید کفش را دور دوزی کرده و مقاوم کنید.

مقاومت کفش

بهترین انواع کفش مردانه بطوری طراحی و تولید می‌شوند که در برابر عوامل خارجی مقاومت مناسبی داشته باشند. معمولا برای افزایش مقاومت و دوام کفش‌های مردانه مقداری عاج در قسمت کف و زیره کفش استاندارد مردانه قرار می‌گیرد تا زیره آن‌ها در برابر لیزخوردگی مقاوم شود.

زیبایی ظاهری کفش

به‌منظور خرید کفش‌های آقایان زیبایی ظاهری کفش هم از نکات مهم خرید کفش مردانه است. برای خرید کفش‌های آقایان، زیبایی کفش‌ها که جذاب و متناسب با سلیقه افراد باشد باعث جذب مشتریان می‌شود. علاوه بر زیبایی ظاهری کفش، موارد دیگری مثل وزن، تنفس و انعظاف‌پذیری، مقاومت، جنس رویه و زیره هم از موارد مورد توجه در خرید کفش‌های مردانه است.

نکات مهم خرید کفش مردانه

تنفس پذیری

برای توجه به نکات مهم خرید کفش مردانه باید بدانید که انجام فعالیت‌های روزانه مثل ورزش باعث بالا رفتن دمای بدن افراد شده و موجب تعریق افراد می‌شود. درصورت استفاده از کفش‌های نامناسب، شاهد تعریق بیش از حد پاها می‌شوید. با تعریق و ایجاد رطوبت در پاها شرایط مناسبی را برای رشد باکتری و قارچ ها ایاد می‌شود که دلیل اصلی بوی بد پای افراد است. بنابراین بهتر است در زمان خرید انواع کفش مناسب آقایان به ویژگی تنفس پذیری کفش هم دقت کنید. اگر به ویژگی تنفس پذیری کفش‌ها بی توجهی کنید شاهد آسیب‌های جدی تری مثل تاول و میخچه روی پای خود خواهید بود.

میزان انعطاف‌پذیری کفش

برای انتخاب صحیح کفش مردانه توجه به انعطاف‌پذیری کفش هم از نکات مهم خرید کفش کتونی مردانه است. کفش مردانه استاندارد انعطاف‌پذیری کافی داشته و در زمان استفاده پاها را اذیت نمی‌کند. لازم به ذکر است کفشی که از قابلیت انعطاف‌پذیری برخوردار نیست می‌تواند تأثیر منفی روی راه رفتن افراد می‌گذارد. همچنین ممکن است سبب ایجاد میخچه در پا هم شود. در نتیجه پیشنهاد فروشگاه کفش سوگند در زمان خرید کفش موردنظرتان، توجه به ویژگی‌هایی مثل انعطاف‌پذیری محصول است.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد