کفش آدیداس

کفش آدیداس یکی از برندهای شناخته شده در بین محصولات ورزشی است. کتونی آدیداس در انواع طرح و رنگ تولید شده و سلیقه های مختلف بازار را پوشش می‌دهد. افراد با هر سبک از سلیقه ‌می‌توانند کتانی ورزشی مورد نظر خود را خریداری کنند. کفش های آدیداس علاوه بر مصارف روزمره، برای پیاده روی یا انواع ورزش بکار می‌رود، این کفش‌ ها در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد.

کفش آدیداس اصل

کفش های آدیداس اصلی معمولاً از انواع تقلبی آن‌ها گران‌تر هستند. همچنین بسته بندی با کیفیتی داشته و به جزئیات بسته بندی هم دقت می‌شود. کیفیت تولید این برند از کتونی بالاتر بوده و با دوخت و جزئیات دقیقی هستند. لوگوی آن در کفش های اصلی واضح و دقیق مشاهده می‌شود.

کفش آدیداس تقلبی از دسته پوشاک مردانه معمولاً ارزان تر از نوع اصل آن بوده و با بسته بندی های ناقص است. کیفیت ساخت آنها پایین تر بوده و با دوخت نامناسب هستند. لوگوی انواع کفش مردانه تقلبی آدیداس، مبهم، کج یا ناقص بوده و از مواد بی کیفیت تولید می‌شوند.

کفش آدیداس

کتونی آدیداس پسرانه

آدیداس مدل های متنوعی از کفش های اسپرت داشته و برای استفاده در انواع ورزش و فعالیت های روزمره کاربرد دارد. محبوب ترین طرح های کتانی مردانه آدیداس کفش های فوتبال، بسکتبال، رانینگ، تنیس، پیاده روی و روزمره هستند. این کفش ها معمولاً از مواد بادوام و سبک تولید شده و چسبندگی و راحتی، ضربه گیری و قابلیت تنفس از مهم‌ترین ویژگی های این مدل از کفش های ورزشی است.

حراج کتونی های آدیداس

کیفیت بالای دوخت از دلایل محبوبیت کتونی های آدیداس است. در تولید انواع کفش‌ آدیداس اورجینال، نامنظمی یا نخ اضافی مشاهده نمی‌کنید اما این موضوع در انواع کفش های فیک این برند کاملا واضح است. چرم بکار رفته در ساخت کفش‌ های اصلی، درخشان‌ تر از چرم‌ بکار رفته در انواع فیک این مدل از کفش ها است. برای خرید انواع کفش اسپرت از جمله کفش نایک به فروشگاه آنلاین کفش سوگند مراجعه کنید.

پاشنه کفش های آدیداس فیک از لاستیک بی کیفیت ساخته شده‌ اما در تولید کفش‌ های آدیداس اصل پلاستیک PU بکار می‌رود. این جنس کیفیت بالایی داشته و دوام و مقاومت کفش را بالا می‌برد. قسمت داخلی کفش های اصل با کفی های طبی پوشانده می‌شود که سبب محافظت از پا شده و از آسیب دیدن پا هم جلوگیری می‌کند. بدنه کتونی های آدیداس اصل از مواد پلیمری تولید شده‌ اما بدنه‌ انواع فیک کفش ها از مواد خشک و بی انعطاف تولید می‌شود.

قیمت کتونی آدیداس

 حمل‌ونقل، واردات کفش‌ها، انواع طرح و مدل کفش های ورزشی از مواردی هستند که تأثیر بالایی در تعیین قیمت کتانی دیداس دارند. کیفیت بالای دوخت از موارد تاثیر گذار در قیمت کفش آدیداس است. کفش‌های اورجینال آدیداس دوخت اضافی نداشته و ممکن است با قسمت‌هایی از چرم باشند. پاشنه کفش های ورزشی آدیداس از پلاستیک PU تولید شده و دوام و مقاومت بالایی داررند.

داخل کفش ورزشی آدیداس، با کفی‌های طبی هستند که به خوبی از پا محافظت کرده و مانع آسیب‌دیدن پاها می‌شوند. همچنین مواد بکار رفته در تولید بدنه کفش های اسپرت مردانه آدیداس بطوری است که کفش‌ها خشک نشده و بسیار سبک و راحت و با قابلیت تنفس هستند. ویژگی های این مدل کتونی ورزشی از عوامل موثر در قیمت کتانی های ورزشی آدیداس است.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد