کفش آل استار | ویژگی ها

کفش آل استار به عنوان کفش راحتی جهت انجام کارهای روزمره، کتانی روزمره، کتانی ورزشی استفاده می‌شود.

در قسمت رویه این کفش بندهایی قرار دارد که باعث باز بسته شدن راحت کفش می‌شود. کفی این کفش با قابلیت تعویض بوده و از جنس فلکس نرم و راحت است. افراد می‌توانند کفش اسپرت آل استار را با انواع لباس ست کرده و استفاده کنند.

قسمت روی این کفش از گروه پوشاک بندهایی وجود دارد که با قابلیت استفاده، باز کردن و بستن است. بندهای روی کفش این محصول، سبب زیبایی آن شده و با قابلیت شست‌وشو هستند، دور دوزی آن‌ها هم کاملا لژ است.

ویژگی های کفش آل استار

وزن کفش‌های اسپرت از ویژگی‌های مهم آن‌ها است. کفش‌های تقلبی معمولا سنگین بوده اما کفش های آل استار اصل بسیار سبک هستند. افراد با پوشیدن کفش‌های اصل احساس راحتی مناسبی پیدا می‌کنند. برای دوخت کفش‌های اصل آل استار از پارچه باکیفیت و مقاوم استفاده می‌شود. اما برای تولید کفش‌های تقلبی، پارچه‌های بی‌کیفیتی بکار می‌رود که پس از مدتی از بین می‌رود.

یکی از مدل‌های پرطرفدار کتونی آل استار، کفش‌های آل استار ساق بلند است. این مدل بین نوجوانان و جوانان محبوب بوده و در بین رنگ‌های موجود، کفش آل استار تمام مشکی بسیار پرفروش تر است. جنس زیره این مدل pvc و به عبارتی با جنس زیره پلاستیکی است.

کفش آل استار

کتونی آل استار اصل اورجینال

کفش آل استار از کفش‌هایی است که نمونه تقلبی آن هم در بازار زیاد است. تشخیص آل استار اصل از نمونه تقلبی آن بسیار ساده است. با مشاهده آرم کفش می‌توانید اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهید. درصورتیکه آرم حک شده روی کفش پرچم کشور آمریکا باشد یعنی محصول آل استار اصل است.

تولیدکننده اصلی این کفش، کشور آمریکا است، اما کشورهای کانادا، ژاپن، استرالیا، ایتالیا و چین هم در زمینه تولید کفش‌های آل استار فعالیت می‌کنند.

توجه کنید که در کفش‌های تقلبی از رنگ کردن برای نشان دادن برند استفاده می‌کنند. و به همین علت هم ممکن است در زمان مهر کردن برند قسمتی از آن به درستی چاپ نشود. ‌در کارهای اصل دوخت کفش کاملا تمیز انجام شده اما در انواع فیک کفش‌ها دقت کمتری شده و دور دوزی آن بصورت حرفه‌ای انجام نمی‌شود.

قیمت کفش‌های آل استار ارزان

زیره کتونی آل استار ارزان با وزن متوسط بوده و همچنین عایق حرارتی است. ویژگی‌های این زیره کفش سبب مقاومت آن شده که امکان سایش و شکستگی ندارد. پارچه‌ بکار رفته در رویه این کفش‌ها از جنس پارچه کتان است. پارچه کتان در برابر کشش مقاوم بوده و با حالت کاملا نرم و انعطاف‌پذیر است. زیره این کفش مردانه از pvc بوده که بسیار محکم و مقاوم در برابر پوسیدگی و شکستگی است.

این کفش‌ها در رنگ‌های متنوعی مثل سفید، مشکی، سبز، آبی، قرمز، نارنجی، صورتی تولید می‌شوند. اگر معمولا از شلوارهای پارچه‌ای استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم از خرید آل استارهای ساق بلند خودداری کنید.

بهترین کفش ورزشی آل استار دخترانه

کفش های آل استار دخترانه معمولا دوام بالایی داشته و در طرح‌ و رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند. این مدل کفش‌های اسپرت معمولا در میان افراد و مخصوصا بانوان محبوبیت بالایی دارند. رویه این کفش ورزشی از جنس کتان و لایه داخلی آن پارچه‌ای است. همین موضوع هم سبب گردش هوا در داخل کفش زنانه و مردانه می‌شود.

زیره کفش های آل استار دخترانه از پلاستیک باکیفیت تولید شده و زیره کفش هم در برابر شکستگی و فرسایش مقاومت بالایی دارد. بهترین کفش آل استار دخترانه و پسرانه با کیفیت توسط فروشگاه آنلاین کفش سوگند ارائه می‌شود.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد