کفش چرمی مردانه

کفش چرمی مردانه مرغوب و ارزان توسط فروشگاه آنلاین کفش سوگند ارائه می‌شود. بهترین انواع کفش و کتونی چرم آقایان را با پرداخت آنلاین میتوانید درب منزل تحویل بگیرید. محصولات فروشگاه کفش سوگند در بازه زمانی مشخصی با تخفیف ارائه می‌شود. برای خرید پوشاک چرم ارزان در بازه زمانی ارائه آفر به سایت کفش سوگند مراجعه کرده و  محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. بهترین انواع کیف و کفش چرمی آقایان توسط فروشگاه سوگند ارائه می‎شود.

ویژگی های کفش چرمی مردانه

کفش های چرمی انواع مختلفی دارند. برخی از انواع کفش چرم بسیار حساس بوده و نگهداری از آنها آسان نیست. دقت کنید که چرم جیر، نوبوک، آنیلین یا متخلخل همیشه حساس هستند. دقت کنید که ضد آب بودن کفش باعث حفاظت دائمی آن در برابر لکه نمی‌شود. معیارهای زیادی برای تعیین کیفیت کفش چرمی مردانه از پوشاک مردانه وجود دارد. مهم ترین ویژگیهای آن به شرح زیر است.

● مقاومت بالای سطح چرم در برابر سایش یا استحکام مالشی
● نفوذپذیری مناسب بخار آب
● مقاومت بالا در برابر پارگی
● پس ندادن رنگ کفش به جوراب
● چسبندگی رنگ چرم به کفش
● انعطاف مناسب و خم شدن راحت کفش
● ثبات رنگ کفش در برابر نور

اجزای کفش چرم چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

هر کفش چرمی با بخش های اصلی بوده و کیفیت هر بخش روی کیفیت کلی کفش تاثیرگذار است. در ادامه مطلب اجزای اصلی کفش را معرفی کرده و درباره ویژگی های هر یک صحبت می‌کنیم.

رویه کفش

رویه کفش چرم همان بخش ظاهری است که معمولا از چرم های فراوری شده تهیه می شود. رویه چرم طبیعی مردانه ارتباط بیشتری با محیط داشته و بخش با اهمیت تری است.

این لایه معمولا از پوست گاو، گوساله، پوست بز، پوست گوسفند و حتی اسب تهیه می شود. مثلا چرم تمساح، چرم مار  با توجه به ظاهر و سطح مورد نظر می تواند درشت، ریز دانه، مات یا درخشان باشند.

کفش چرمی مردانه

سطح داخلی کفش

سطح داخلی کفش از قسمت های با اهمیتی است. درصورت تولید کفش با روکش داخلی چرمی پاها احساس خوبی داشته و از نفوذ بخار آب جلوگیری می‌کند. این ویژگی سبب حفاظت از پا در برابر تعریق بالا می‌شود.

زیره کفش

کفش های چرمی زیره های مختلفی دارند. انواع زیره ها در راحتی، دوام و راحتی پاها افراد تاثیرگذار هستند. زیره کفش PU از بهترین نوع زیره های کفش است. کفش های با این نوع زیره با دوام بوده و قیمت مناسبی دارند. این زیره ها سبک بوده و معمولا راه رفتن با آن راحت است.

مزایای کفش چرم

محصولات چرمی تولید شده از بهترین نوع چرم در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم بوده و پاها را گرم نگه می‌دارد.
بهترین کفش‌های چرم از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت تولید شده و از پاها در مقابل تعریق زیاد، آسیب‌دیدگی و صدمات حفظ می‌کند. دوام و مقاومت بالا و طول عمر بالای محصولات چرمی از مزایای خرید کفش چرمی است.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد