کفش کتونی نایکی سفید

کفش کتونی نایکی سفید اصل ساخت کجاست؟
کفش کتونی نایک سفید از بهترین و پرطرفدار ترین کفش های دنیا بوده و برای رشته های ورزشی مثل تنیس، فوتبال، بسکتبال و دو مناسب است.
کفش نایک سفید از محبوبترین محصولات این برند محسوب میشود.

کفش نایک اورجینال ساخت کشور آمریکا بوده اما در کشورهایی مانند ویتنام، چین، ژاپن، ترکیه، مالزی، ایتالیا، گرجستان، کره، مکزیک و کرواسی تولید می‌شوند. کمپانی های مشهور جهانی برای کنترل هزینه ها به کشورهای دیگر منتقل می‌‌شود.

کفش کتونی نایکی سفید اصل با کفش تقلبی و های کپی چه تفاوتی دارد؟

کفش های نایک از کفش های اسپرت مردانه و زنانه جذاب در جهان بوده و بسیار پرطرفدار است.  همچنین
تکنولوژی‌های بروز و مختلفی برای تولید این محصول بکار گرفته می‌شود. این کمپانی با ترکیب سبک های ورزشی متناسب با مد روز کتونی جایگاه خود را در بین ورزشکاران مشهور پیدا کرده است. محبوبیت کفش های نایک باعث شده که افراد سودجو اقدام به تولید نمونه‌های فیک این محصولات کرده و با قیمت گزافی به فروش برسانند. 

روش های تشخیص کفش نایک اصل

روش های تشخیص کفش کتونی نایکی سفید اصل از نوع فیک آن را در ادامه مطلب شرح داده‌ایم. بهترین انواع کفش و کتونی مناسب آقایان و بانوان با بهترین قیمت و کیفیت از طریق فروشگاه کفش سوگند ارائه می‌شوند.

توجه به بسته بندی کفش 

برندهای معتبر برای جلوگیری از ورود هرگونه آسیب به محصولات، انواع کفش و کتونی را در بسته بندی های محکم و شیک ارائه می‌کنند. جعبه کفش نایک اصل با رنگ نارنجی براق بوده و کیفیت قابل قبولی دارد. بررسی بارکد و سلایر کفش نایک اصل با سلایر روی جعبه باید یکسان بوده و هر اختالفی در این مورد نشاندهنده تقلبی بودن این کفشها محسوب میشود. با توجه به مواردی که گفته شد، این امکان فراهم میشود تا با بررسی جعبه کفش نایک به اصل یا فیک بودن آن پی ببرید.

کفش کتونی نایکی سفید

بررسی کیفیت مواد بکار رفته در کفش نایک 

انواع کفش نایک با بالاترین استانداردها تولید شده و با کفی برگشتپذیر هستند. کفش های نایک اصل جنس چرم و پارچه مرغوب داشته و مواد اولیه  بکار رفته در تولید کفش های اصل درجه یک و استاندارد هستند. کفش نایک اورجینال از چرم طبیعی ساخته شده و همه اجزای آن کیفیت بالایی دارد.

انعطاف‌ پذیری

 انعطاف پذیری بالا و تورهای بکار رفته در تولید محصولات از موارد کفش های نایک اصل است. بهتر است در صورت مشاهده هرگونه سفتی به اصل بودن کفش شک کنید. با بررسی کیفیت مواد بکار رفته در تولید کفش نایک متوجه اصل یا فیک بودن این محصول می‌شويد.

بررسی برچسب داخل کفش 

همه کفش های نایک اصل برچسبی داخل محصول دارند که کیفیت برچسب کفش نشان دهنده اصل یا فیک بودن کفش است. همچنین میتوانید بارکد روی برچسب را اسکن کرده و از اصل بودن کفش مورد نظرتان مطمئن شوید.

برآورد قیمت واقعی کفش نایک

 یکی از مهمترین روشهای اصل یا فیک بودن کفش نایک قیمت محصول است. اگر فروشنده پوشاک به فروش کفش نایک با قیمتی پایین اقدام کند باید به اصل بودن آن شک کنید. مواد مرغوب و درجه یکی برای تولید کفش‌های اصل بکار رفته و معمولا قیمت بالایی دارند. معمولا کفش نایک اصل با قیمت پایین از مدل های فیک کفش نایک هستند. برای دریافت قیمت اصلی این محصول میتوانید به وبسایت رسمی Nike مراجعه کرده و لیست قیمت ها را مشاهده کنید.

مقایسه وزن کفش 

انواع کفش نایک کاربردهای مختلف و با وزن های متفاوت ارائه می‌شوند. کفش‌های اورجینال نایک در مقایسه با نمونه های فیک سبک ترند. وزن زیاد کفش ها نشان دهنده فیک بودن آن‌ها است. برند محبوب نایک ها راحت و مقاون بوده و در طرح و مدل‌های مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد